Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 12 stycznia 2012

Essence - lista wycofywanych produktów 2012

http://www.ooohshinies.com

Pokazywałam Wam, co ma wejść do nowej oferty tu: szafa pierwsza, szafa druga. Czas pogodzić się z faktem, że coś musi zostać wycofane. Oto lista rzeczy, które znikną z oferty Essence. :(

Nie ma tu rzeczy, których brak jakoś bardzo by mnie smuciło, ale sporo ładnych kolorów lakierów zniknie:





















Zdjęcia lakierów ze strony Essence. :)

18 komentarzy:

  1. w takim razie muszę jeszcze koniecznie odwiedzić essence w poszukiwaniu chucka i blair oraz be optimistic ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malutko jakoś, obawiałam się, że wymienią pół szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wygląda na razie na czystki w drugiej szafie (poza lakierami C&G). Podejrzewam, że pierwszej szafy to też nie ominie, ale na razie o tym nic nie słychać :(

      Usuń
  3. To chyba na razie druga szafa- zaczynam trząść portkami, co będzie z pierwszą

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo zniknie, ciekawe czy i kiedy ruszy wyprzedaż w Douglasach tak jak to przeważnie bywało :). Wtedy bym się obkupiła gdyby było np. 2 za 1 czy 3 za 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tych lakierów, oprócz duetów...a wydaja sie sliczne, czemu ich nie widziałam:)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda No More Drama....mój pierwszy lakier z essence :( piękny kolorek...

    OdpowiedzUsuń
  7. Za niczym nie będę płakać, ale postaram się upolować kilka rzeczy po wyprzedażowych cenach. Jedynie żal mi lakieru Troy, bo jest piękny, ale mam na razie całą buteleczkę i pewnie nie zdążę jej zużyć, więc nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę musiała zrobić sobie zapas topperów, bo polubiłam je. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O nieeeeeeeeeeeeee! C&G 54 - właśnie o nim napisałam - to jeden z moich ulubionych kolorów z ich szafy. Glitter EDWARD - dlaczego ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. irreplaceable wycofują ???? muszę zrobić zapas :-/////

    OdpowiedzUsuń
  11. o nie, edward i chuck, i be optimistic! :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Reach Peach szkoda mi najbardziej. :( Muszę zrobić zapasik!

    OdpowiedzUsuń
  13. reach peach i chuck. ładne kolorki!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...