Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 11 czerwca 2011

Catrice - LE Enter the Wonderland highlighting powder


Stand z limitowanką Enter the Wonderland zastałam caluteńki. Jednak rzeczą, na której mi zależało najbardziej był rozświetlacz. Mam takiego pecha, że jak już wejdzie limitka, to przyjeżdżam kiedy miejsce na pudry/rozświetlacze zieje pustką. Chociaż raz szczęście mi dopisało.






Rozświetlacz jest złoty w tonacji, bez drobinek. Bardzo przyjemna, satynowa konsystencja.



Porównanie do innych rozświetlaczy:
01 - Catrice - LE Urban Baroque illuminating powder
02 - Essence - LE Blossoms etc... - Flower Power multi color powder
03 - Catrice - LE Enter the Wonderland highlighting powder
04 - Essence - LE Return to Paradise shimmer powder



Aktualnie używam go codziennie, w połączeniu z delikatnym bronzerem daje cudny, lekki letni makijaż. Cera jest rozświetlona. Podoba mi się w nim to, że taki efekt jest osiągnięty bez wszechobecnych ostatnio drobinek.

Przypominam także, że można go wygrać w moim rozdaniu. Zapraszam do wzięcia udziału.

7 komentarzy:

  1. Pomijając kolor ma śliczne opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. też na niego polowałam ale mi nie wyszło:D moze w twoim rozdaniu mi się uda;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez udalo mi sie trafic jak jeszcze byly, nie wzielam i teraz zaluje :( mam nauczke na przyszlosc :P

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ten rozświetlacz - jak byłam w Naturze już go nie mieli - zostały lakiery i sztuczne rzęsy
    a jaki masz bronzer? szukam czegoś delikatnego, bo coś się chyba nie opalę w te wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się jeszcze zastanawiam nad rozświetlającym cieniem z tej kolekcji.
    Aktualnie najczęściej używam tego http://zakupowebestie.blogspot.com/2011/05/catrice-sun-glow-matujacy-puder.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio strasznie mnie dołuję brak do Catrice. Roświetlacz daje fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...