Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 10 czerwca 2011

Claire's - Ice Cream lip balm Cookie Dough


Największym plusem bycia dziewczyną jest fakt, że można sobie pozwolić na kupowanie i posiadanie rzeczy słodkich i uroczych. Żadnego tłumaczenia, umotywowania. Sama próbowałam się przekonać, że kolejny balsam jest mi niepotrzebny. Ale balsam do ust, który wygląda i pachnie jak małe pudełeczko ciasteczkowych lodów? Kto by się nie skusił?!




Samo patrzenie na niego sprawia mi przyjemność.  Pozostaje tylko mieć nadzieję, że nie jest to przykład przerostu formy nad treścią.


Opakowanie nie jest duże, pojemność to 4 g. Pokrywkę się zdejmuje, ale jest szczelna. Raczej nie powinna zrobić niespodzianki i otworzyć się np. w torebce.


Balsam pachnie lekko bardziej czekoladą niż ciastkami, ale jest to bardzo przyjemny zapach. Niezbyt intensywny i nie za słodki.


A teraz przejdźmy do rzeczy, w końcu najważniejsze jest działanie.

Jestem bardzo zadowolona. Balsam lekko nabłyszcza usta, ale nie zmienia ich koloru, tylko uwydatnia naturalną barwę. Nie klei się, nie 'zjada się' szybko. Usta po jego użyciu są bardzo przyjemne, aksamitne.


Tym razem się udało. A masz, zdrowy rozsądku! Pytanie tylko: ile jeszcze rzeczy kupię "bo to takie słodkie..."? :)

Też działa na was taki argument? A może trafiłyście na jakiegoś ślicznego bubla?

10 komentarzy:

  1. och te cudne opakowania tak kuszą =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę ten balsam, śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodki, ja też taki chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda świetnie ;*
    gdzie go kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam w sklepie Claire's we Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny :) Ja mam taki sam tylko że o smaku lodów guma balonowa i wykręca się jak sztyft. Kupiłam na stronie http://butik4girls.pl
    Są jeszcze inne wersje w takim pudełeczku: lody mięowo - czekoladowe, lody truskawkowe, lody czekoladowy brownie, lody tutti frutti. Wszystkie są takie słodkie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog :)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...