Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 21 czerwca 2011

Claire's - lakier do paznokci jasny beż


Moja kolekcja lakierów stale się rozrasta. Nie sądziłam jednak, że w aż takim tempie. Kiedy przestała mi się domykać szuflada w której je trzymałam, nadszedł czas na małą reorganizację toaletki. Okazało się, że mam trochę więcej lakierów niż myślałam. Ponad dwa razy więcej. A nowych przybywa...



Jednym z nowszych zakupów jest jasny beż z Claire's. Niestety na ich lakierach nie ma (lub ja nie widzę) numerów kolorów.


Skusiłam się na jasny, mleczny beż - od dawna szukałam podobnego.


Przy starannym malowaniu w zupełności wystarczą dwie warstwy. Tu na zdjęciach trzy - musiałam co nieco poprawić. Jednak i trzy warstwy wyglądają ładnie i nie schną zbyt długo.



Lakier jest dobrej jakości, nie odpryskuje, a raczej się ściera w miarę noszenia. Z koloru jestem bardzo zadowolona, jak dla mnie idealny nude.


Lakiery Claire's bardzo mi pasują muszę przyznać. Kupiłam jeszcze fioletowy mat, ale wszystko w swoim czasie. Wybór kolorów jest duży, jednak problem stanowi dostępność - można je kupić tylko w sklepach Claire's albo czasami na portalach aukcyjnych.

Cena: 11,90 zł za 9 ml.

11 komentarzy:

  1. kolorek ma fajny :) a numerek chyba jest na 2 zdjęciu w prawym dolnym rogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też się zastanawiałam, czy to nie to, ale sprawdzałam w sklepie i nie wszystkie lakiery mają jakiekolwiek numery. Ten mój fioletowy mat nie ma żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny, naturalny kolorek taki nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie jasne beżowe kolory lakierów. Sama mam teraz Inglot nr 55.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś otagowana! :) http://kotka-nie-myszka.blogspot.com/2011/06/zostaam-otagowana.html

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor! ponadczasowy

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentuje :) Sklepy Claire's są w Polsce chyba w ogóle od niedawna, więc z dostępnością faktycznie kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, jak ja nie lubię takich cielistych kolorków :( Jakoś strasznie mi się to nie podoba. A co do ilości lakierów to ja też wpadłam jak śliwka. Jak zaczęłam kupować, tak końca nie widać :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...