Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 2 czerwca 2011

Essence - nowe edycje limitowane czyli jest na co czekać!



Na niemieckiej stronie Essence pojawiły się zapowiedzi trzech nowych limitek. U nas aktualnie pojawiła się You Rock, która aż takich wielkich emocji u mnie nie wzbudziła. Jednak po zobaczeniu tych kilku nowych fotek wiem, że znów poczuję dreszcz towarzyszący czekaniu na limitkę.

Oto trzy nowe edycje, które mam nadzieję zagoszczą także i u nas :)

Ballerina backstage




W jej skład wchodzą:

lakiery do paznokci:


Cienie do oczu w formie sufletu (musu?):




Róż do policzków także w formie sufletu:



Błyszczyki do ust:


Oraz dodatki - ozdobne tipsy i opaska do włosów:



50's girls reloaded


Kolekcja w duchu marynarskim - wygląda obłędnie! W jej skład wchodzą:

Podwójne cienie do powiek:



Kredki do oczu:


Szminki:


Puder sypki:


Lakiery do paznokci:


No i na końcu - dwustronny pędzelek do cieni:


Nails in style


Ostatnia limitka skupiająca się na paznokciach:

Lakiery do paznokci:


Ozdobne kryształki:


Pilnik 3 w 1:


Folie do zdobienia paznokci w zestawie z klejem:


Lakier do paznokci u stóp w formie naklejek:



Tak się prezentują zapowiedzi na najbliższy czas. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że niedługo pojawią się też na polskiej stronie Essence. Mnie najbardziej kusi Ballerina Backstage, chociaż na puder i szminki z 50's girls reloaded też się zapatrzyłam.

Nic to, pozostaje tylko czekać. :)

4 komentarze:

  1. a mi najbardziej podoba się paznokciowa limitka, z baleriny też bym kilka rzeczy przygarnęła.... czekamy niecierpliwie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, jakbym strasznie chciała żeby były u nas!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała to zobaczyć. W końcu jakieś fajne foliowe naklejki na paznokcie zobaczyłam =]

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie te Folie do zdobienia paznokci w zestawie z klejem jakoś zaintrygowały! Nie mogę się doczekać.

    PS. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...