Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 15 czerwca 2011

MIYO - Nailed it! lakier do paznokci nr 27 BABY BLUE


Mam słabość do mlecznych, pastelowych lakierów. Zwłaszcza w lecie, kiedy skóra jest opalona, takie kolory na paznokciach wyglądają zjawiskowo. Kiedy więc dotarłam do szafy MIYO, zgarnęłam dwa lakiery właśnie w takich kolorach - Kiwi i Baby blue.

Kiwi miałam już przyjemność opisywać tu, teraz czas na Baby Blue.





Kolor Baby Blue jest dokładnie tym, na co wskazuje nazwa - pastelowym błękitem, jaki można znaleźć na wszystkich ciuszkach, kocykach i zabawkach dla chłopców niemowląt.


Jedna warstwa w tym przypadku zdecydowanie nie wystarcza, ale dwie dają zadowalające efekty. Kryje naprawdę ładnie.

W świetle dziennym:



W świetle słonecznym:



Cena 4,99 zł za 8 ml sprawia, że mam poczucie udanych zakupów. Nic nie cieszy tak, jak dobra jakość za niewielką cenę. :)

7 komentarzy:

  1. bardzo ładny ... niestety ja MIYO jeszcze nigdzie nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest, musze go kupić:D co za szczście ze niedawno znalazłam ye lakiery w drogerii, ale bylo tyle kolorów ze nie wzielam nic:D

    ewalucja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolorek, właśnie takiego u mnie brakuje. Niestety nigdy nie widziałam tych lakierów, gdzie można je dostać ?

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety nie ma MIYO =[ Ładny kolorek =]

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno odkryłam tę markę i też kupiłam sobie lakier. Wybór kolorów jest naprawdę rewelacyjny! ;) Mój lakier jednak zostawia smugi. Czy te, które Ty masz też tak robi, czy może to moja wina? Źle maluję czy coś takiego.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...