Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 4 czerwca 2011

MIYO - Super Lash! mascara 3 w 1


Oto druga rzecz, jaką kupiłam po natknięciu się na nową szafę kosmetyków MIYO. Nie wyobrażam sobie makijażu bez tuszu do rzęs. Mascar było parę do wyboru - ja wybrałam tusz 3 w 1 (chociaż na naklejce opisany jest jako pogrubiający).

Opakowanie pokryte jest oryginalnym, koronkowym wzorem.




Silikonowa szczoteczka jest wygodna w użyciu, nie nabiera zbyt dużo tuszu.


Oto, jaki daje efekt:


1 warstwa


2 warstwy


3 warstwy + dolne rzęsy / efekt końcowy


Cena to 7,99 zł za 12 ml

Po dniu noszenia jestem zadowolona. Rzęsy są ładnie rozczesane i nic się nie obsypało. Za tą cenę na dodatek - nic tylko brać!

11 komentarzy:

  1. Tania ta maskara, a efekt całkiem przyzwoity. Muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z dwoma warstwami najlepiej mi się podoba ... na trzeciej już za bardzo poskeljane rzęsy ... ajk dla mnie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo ja cię tagnęłam :

    http://kosmetyczny-bzik.blogspot.com/2011/06/ja-piernicze-p-sexi-mnie-tagnea-d.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie mozna kupic kosmetyki tej firmy?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupiłam w Feniksie na Wrocławskim rynku (w tej małej drogerii na parterze)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że mnożą nam się tanie a dobre marki :) Chyba będę musiała ściągać ją myślami do trójmiasta :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki!! Nie widzialam ich wczesniej, musze sie wybrac. Bardzo lubie te drogerie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale rzesika po nim masz:)
    nie wiedzialam o tych kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli lubisz matowe cienie to polecam z tej firmy. Ostatnio chciałam zainwestować w jakiś porządny cień bazowy i pani w sephorze pomalowała mnie smashboxem - 110zł/szt o_O a potem trafiłam na szafę miyo i kupiłam tam cień nr. 26 hase- 4.90zł/szt. RÓŻNICA JEŚLI CHODZI O TRWAŁOŚĆ ŻADNA. Więc lepiej za cenę jednego smashboxa wykupić pół szafy miyo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o, podoba mi się ten efekt na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...