Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 11 października 2011

Październikowe rozdanie


Z wypadu do Niemiec przywiozłam pamiątki nie tylko dla siebie. Zarządzam więc małe rozdanie. :)

Nagroda jest jedna i składa się z trzech rzeczy:
1. Essence - róż w sztyfcie LE NATventURISTA
2. Essence - eyeliner żelowy LE NATventURISTA
3. Essence - cień do powiek w kredzie LE Urban Messages 

Warunkiem wzięcia udziału w rozdaniu jest obserwowanie mojego bloga (trzeba być publicznym obserwatorem)

Można zdobyć dwa dodatkowe losy dodając osobną notkę o tym rozdaniu na swojego bloga, zawierającą linka do rozdania oraz zdjęcie.

Zgłaszać się można przez formularz widoczny na dole aż do 31 października do północy. Zwycięzca zostanie wylosowany.

Powodzenia!

33 komentarze:

  1. popieram : D duze ulatwienie dla nas i dla rozdającego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłałam, ale nie wiem czy nie 2 razy... bo mi się coś z przeglądarką pochrzaniło :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna sprawa z tym formularzem :D Już się zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłosiłam się oraz fajny ten pomysł z formularzem ,bardzo ułatwiający :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłosiłam się :) Fajna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna sprawa z tym formularzem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. gotowe :) formularz faktycznie rewelacja! moze kiedys zdradzisz nam/mi jego sekret, skad/jak/itp.? ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłosiłam się bo już jakiś czas obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ze przez formularz o o niebo latwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak :D formularz jest lepszy, i chroni nasze maile przed spamem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłosiłam się

    zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy
    http://kobieta-ja.blogspot.com/2011/10/tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się :)
    kamila8869@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rozwiązanie z tym formularzem :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie spróbuję swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako Amethyst

    mój mail patrycja.przerada@gmail.com

    notka : http://amethyst-pl.blogspot.com/p/rozdaniagiveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  16. a gdzie taki formularz można znaleźć ? XD

    OdpowiedzUsuń
  17. oczywiście spróbuję swoich sił. dziękuje za maila, trochu dawno go nie sprawdzałam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. fak, przeoczyłabym tak fajne rozdanie :) w pore zdążyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. formularz wysłany :)
    pokręciłam maile i poszło 2 razy, w razie czego użyj, proszę, tego ze zgłoszenia drugiego - cynamonowa@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również się zgłosiłam, ale jak wysłałam do mi się wyłączyła przeglądarka i nie wiem czy doszło, więc wysłałam drugi raz. Jeżeli będziesz miała ode mnie dwa zgłoszenia to oczywiście jednego nie bierz pod uwagę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...