Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 6 marca 2012

Dzisiaj był dobry dzień!


Sama nie wiem, dlaczego, ale ostatnio humor mi wyjątkowo dopisuje! Pewnie to zasługa wiosny (ach jak cudownie, kiedy w drodze do pracy jest już widno ;))... Dzisiaj nawet naszło mnie na trochę lżejszy makijaż - wyjątkowo bez kresek. Nałożyłam tylko na powieki delikatnie matową brzoskwinkę z Inglota, odrobinę podrasowałam brązowym matem, a na policzki dałam róż Essence - Secret-it-girl.



Zdążyłam też dzisiaj odwiedzić dentystę (nie znoszę!). Jeszcze nie zeszło mi znieczulenie i moje usta odmawiają mi posłuszeństwa. :D

Na dowód - specjalnie dla Was - krzywy buziaczek bez czucia :D


A teraz lecę do kina. :)

24 komentarze:

  1. makijaż bardzo fajny, delikatny:) dentysty też nie lubię:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Bogu moja ciotka jest densystką prywatną i nigdy nie miałam problemów z chodzeniem do niej :))

    Wiosna jest taka cudna.. aż chce się żyć :) Ściskam krzywego dzióbka! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na co poszłaś do kina? Pytam, bo w jednym kinie pracuję.. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a co to za ciekawą bluzkę masz na sobie:D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a'la jeansowe bolerko z bufkami, zapinane pod szyją na 3 guziki :)

      Usuń
  5. ja wręcz przeciwnie - przedwiosenne przesilenie ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śmieszny ten buziaczek :) ;D
    Już nie mogę się doczekać ciepłych temperatur ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne rzęsy! jakiego tuszu używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka Ty jesteś śliczna, Placki :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiego tuszu użyłaś?
    Ja akurat lubię chodzić do dentysty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodki krzywy buziaczek!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzęsy malowałam mascarą z Pierre Rene - będzie o niej niebawem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzęsy są mega!
    Pozwól, że zaproszę Cię do siebie :)
    Dołączyłam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny makijaż. Ogólnie odnośnie dzisiejszej notki o sztyfcie na sińce, to też mam ten problem i jedynym wyjściem jest dla mnie dermacol :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nienawidzę dentystów ;))
    zapraszam do mnie
    http://www.sylwusiasogo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...