Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 18 marca 2012

Essence - LE Rebels


Essence, co ja Ci zrobiłam, że chcesz mojego bankructwa?! Kiedy już myślałam, że wyleczyłam się trochę z limitkowej gorączki, pojawia się nagle zapowiedź, do której wprost się ślinię.

Wygląda na to, że tym razem wszystko będzie na mojej chciejliście - dobrowolnie odpuszczę tylko topa!


01 peach punk


01 mauve like a rockstar, 02 rebel delight, 03 peach punk 04 rebelizer

01 mauve like a rockstar and 02 rebel delight

01 punk royal

01 punk royal

14 komentarzy:

  1. Fantastyczna jest ta limitka...tak mi podpasowała, że aż chyba na rzęsach stanę, żeby ją zdobyć...ja chyba odpuszczę róż i ten zielony lakier, top mnie bardzo ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zgarnęłabym każdy z lakierów! Cudowne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam ciągle na Marblemanię, bo chcę róż, a u mnie jeszcze przez półtora tygodnia będzie Circus się kisił, ech. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę połowę rzeczy z tej limitki, mam nadzieję, że do nas dotrze...

    OdpowiedzUsuń
  5. uff... strefa bezpieczna - nic mi się nie podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zapoluję na róż i matowe błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a kiedy ewentualnie ma się ona u nas pojawić? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ahh ohh zakochałam się w tej limitce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak spotkam to obejrzę z każdej strony każdą rzecz ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja właśnie bardzo, bardzo chciałabym ten top!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne mają kolory te lakiery

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...