Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 17 marca 2012

Funky Fingers - Tinsel Town


Dzisiaj Dzień Świętego Patryka. Idealna wręcz okazja na pomalowanie paznokci właśnie tym lakierem.


Pokazywałam wam go tutaj. Jest to jeden z lakierów, jakie wygrałam w rozdaniu. Niestety lakierów tej firmy u nas na rynku nie ma.

Jest to zatrzęsienie holograficznego lakieru w soczyście zielonej, żelkowej bazie. Każde ze zdjęć niestety oddaje tylko w maleńkim ułamku jego urok.



Malowanie nim paznokci to czysta przyjemność - kryje bardzo ładnie. Jedyny minus to to, że po wyschnięciu powierzchnia jest chropowata, warto nałożyć jeszcze topa na wierzch.
Za to zmywanie to czysty koszmar - jak to z brokatowymi lakierami bywa. ;)





Podoba mi się on tak bardzo, że gdyby u nas były takie dostępne, to kupiła bym je w każdym wariancie kolorystycznym. ;)



Bonus: mój żółw wyraża aprobatę! :D


20 komentarzy:

  1. piękny jest! ale ja bym chyba nie pomalowała takim lakierem paznokci - źle bym się czuła ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędny! Przyjdę i ci zabiorę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogolem nie przepadam jakos za zielenia na paznokciach ale kurde ta jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie fajnie wyszły te zamazane zdjecia:) A lakier - cudo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgodzę się,cudownie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam brokaty, a ten kolor to już całkiem powalił mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fenomenalny *.*!!! Piękny kolor i ładnie migocze.

    OdpowiedzUsuń
  9. łał niesamowity :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie ten lakier wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolor!
    Przypomina mi lato i morze! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...