Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 25 marca 2012

Konkurs na wiosenną stylizację włosów


To już oficjalne - nadeszła wiosna! Czapki z głów, koniec z kiszeniem się w ciepłych ciuchach. Czas poczuć we włosach wiosenny zefirek. :)

Jestem osobą, która zawsze ma ochotę wypróbować jakąś nową fryzurę, ale zazwyczaj trochę ze strachu, trochę z wygody zostaję przy jednej - sprawdzonej. Stąd właśnie pomysł na konkurs - natchnijcie mnie!

Zasady:

  • jedno zgłoszenie na jedną osobę
  • jeśli nie chcesz, nie musisz pokazywać twarzy, zdjęcie może być z boku/z przodu/z tyłu, ważne, żeby pokazywało Twoją wiosenną fryzurę  :)
  • swoje propozycje możecie dodawać od dzisiaj, od godziny 16:00 do 15 kwietnia do 23:59.
  • zwycięskie propozycje wybierze jury w postaci mnie i mojej siostry.  :)
  • zwycięzcy zostaną ogłoszeni w przeciągu tygodnia od zakończenia konkursu.
  • koszty przesyłki pokrywam ja.
  • konkurs dla osób mieszkających na terytorium Polski, pełnoletnich lub mających zgodę rodzica.

Jak zgłosić się do konkursu:


  • zrób zdjęcie swojej wiosennej fryzury (wykonanej na sobie)
  • dodaj na bloga notkę ze zdjęciem lub załaduj zdjęcie na stronę hostingową (np Picasa/Flickr), będzie mi miło, jeśli dodasz też link do tego konkursu, ale nie jest to wymagane.
  • kliknij przycisk inlinkz poniżej (będzie aktywny od godziny 16). Wypełnij wszystkie konieczne pola i dodaj link, pod którym znajdę Twoją propozycję fryzury.

Bycie obserwatorem/lubienie mnie na facebooku/Google+ nie jest konieczne, ale oczywiście będzie mi miło, jeśli polubicie / poniesiecie wieść o konkursie dalej - w końcu im więcej inspiracji, tym lepiej! :)

Czas na ... nagrody:



Na początek: kosmetyki do stylizacji włosów od firmy Joanna, udostępnione mi dzięki uprzejmości pani Karoliny. :)

Są to cztery identyczne zestawy, na które składają się:
Joanna Styling Effect -  ekstramocna guma stylizująca
Joanna Styling Effect -  ekstremalny żel mrożący
Joanna Styling Effect -  spray podkreślający loki


Taki zestaw dostaną trzy osoby... a dodatkowo do nagrody za pierwsze miejsce będzie coś ode mnie. Co kilka zgłoszeń będę dorzucała do puli kolejny kosmetyk, także im więcej zgłoszeń, tym bardziej atrakcyjna nagroda za pierwsze miejsce. :)

W tej chwili, na dobry początek do pierwszomiejscowej puli wędruje woda toaletowa o zapachu bzu - Yves Rocher, Pur Désir de Lilas. Jest to jeden z moich ulubionych zapachów, w sam raz na wiosnę. Woda jest oczywiście nowa i ma pojemność 60 ml.


Jeśli będziecie miały jakieś pytania czy wątpliwości, podzielcie się nimi ze mną w komentarzu, postaram się na wszystkie odpowiedzieć. :)

13 komentarzy:

  1. hah, ja mam za dlugie wlosy i sama sobie nie zrobie ;) ale konkurs b.fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi być to irokez ;) Każda wiosenna stylizacja jest mile widziana -
      sama noszę długie włosy, więc chętnie zobaczę takie fryzury :)

      Usuń
    2. Gdybym miała długie włosy to bym coś wyczarowała, a z krótkimi to ja mam problem. :D Jak się pofarbuję i zdążę przed deadline, to się może zgłoszę. ;]

      Usuń
    3. o, jak tak to muszę kogos zatrudnic, najchybniej mamuskę :P z tym, ze moje sa niecieniowane przez co cięzkie.

      p.s przez Ciebie namiętnie oglądam snog, marry, avoid, myslałam ze w Polsce najgorzej pod tym względem. Podeslalam kolezance, ale ona nie ma nerwów, na jak to ona stwierdzila "patologię" :D

      Usuń
    4. haha, ja przyjaciółki też zaraziłam :D

      Usuń
    5. Ja mam długie, ale pięć na krzyż i fryzura nie będzie chyba wyglądać efektownie w obiektywie, sama nie wiem... :(

      Usuń
  2. Ooooo idealny konkurs dla mnie! W konkursach makijażowych nie biorę udziału, bo jestem jeszcze zbyt słaba, ale konkurs fryzurowy to coś dla mnie :D Nawet nie chodzi o to, żeby wygrać, ale żeby zmobilizować się do porobienia zdjęć fryzurce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe.. Fajnie stunningowałaś bannerek ;)
    Ja niestety mam do fryzur dwie lewe, więc tym razem nie wezmę udziału..

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wezmę udział... Muszę coś wymyślić i co najważniejsze- nie zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam nie tylko lewe ręce, ale też jakieś lewe włosy :P cienkie i nic na nich ni wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  6. A mozna dodać link do zdjęcia na stronie Photobucket? Bo akurat tam mam konto;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...