Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 4 marca 2012

Lakierowy rachunek sumienia - niebieskości


Odsłona trzecia mojego lakierowego rachunku sumienia. ;) Poprzednie możecie zobaczyć tu:

Lakierowy rachunek sumienia - zielenie

Lakierowy rachunek sumienia - róże


Dzisiaj czas na niebieskości. Tym razem trochę skromniej - uzbierało mi się 'jedyne' 13 sztuk. Z dwoma miałam problem, czy dać je tu, czy do zieleni, ale ostatecznie wylądowały tutaj. ;)

Zaczynamy:



Top Choice - lakier do zdobień 2w1 beznumerkowy
Kolor - One Coat Nail Astro
Avon - Nailwear pro Sequined Turquoise
MIYO - LE Perfume nr 31 Tropicana


Vipera - Jumpy # 162
Lovely - Crystal Strenght #327
Flormar - Neon Colors N002
Miss Sporty - Clubbing Colours #320


Kiko - Frozen Nail Lacquer #04
Sensique - Sensual Colours #241
MIYO - Nailed It! nr 27 Baby Blue
Essence - C&G #37 Just rock it!

Tendencja spadkowa, ale poczekajcie na fiolety! :D

Edit:

Znalazł  mi się jeszcze jeden:


Essence - You Rock! 05 Speed of light blue :)

23 komentarze:

  1. uwielbiam niebieski na pazurkach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko.. skusiłaś mnie, żeby kupić kolejne lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam,że ja mam dużo niebieskich lakierów,ale widzę,że jednak nie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ile lakierów..
    Super te kolory : **
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  5. MIYO <3 a u mnie nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. łoo u mnie górują fiolety. :) czekam na Twoje fioletowe zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam niebieski, więc Cie rozumiem :P
    sama nie jestem lepsza, ale wole nawet nie liczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O matulo jakie lakiery :D Choć nie wiem czy odważę się znów pomalować paznokcie niebieskim- po ostatnim razie tak mi zafarbowały paznokcie że szok :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście większość mi nie farbuje. Chociaż Essence - Just rock it! owszem, puściło farbę. Ale można wyszorować paznokcie pastą wybielającą do zębów, zazwyczaj pomaga :)

      Usuń
  9. uwielbiam niebieskości! widzę, że ten lakier Essence Forget-me-not też się u Ciebie tak rozwarstwił ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. O mój ukochany Forget-me-not Essence! Jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam niebieskie lakiery:) sama nie mam niestety ich aż tak dużo:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Vipera - Jumpy # 162 jest śliczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja jakoś specjalnie za niebieskościami u siebie nie przepadam...u kogoś strasznie mi się podobają, a na moich dłoniach jakoś tak "sino" wyglądają..

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, troszke ich tu jest :) mi sie podobaja te ciemniejsze odcienie

    OdpowiedzUsuń
  15. nieźle, ja naliczyła, ich ponad 65

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna kolekcja!! :D haha
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się te niebieskości z MIYO :))

    OdpowiedzUsuń
  18. miss sporty jakos mi się spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale szał :) Świetny pomysł z "rachunkiem sumienia":) Super kolory, sama lubię niebieskości:) Mam z Twojej kolekcji Essence Forget me not oraz Miss Sporty:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...