Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 25 marca 2012

Lemax - fiolet z niespodzianką


Lemax, jak już Wam wspominałam, to jedna z moich ulubionych, niskobudżetowych marek lakierowych. Jedynymi minusami tych lakierów jest trochę za krótki pędzelek oraz brak numerów kolorów na opakowaniach.



Ten lakier kupiłam jadąc do pracy, zaspana, w kiosku. Było jeszcze ciemno i byłam przekonana, że jest to kremowy, pastelowy fiolet.


Moje zdziwienie było spore, kiedy mu się lepiej przyjrzałam:




Fiolet fioletem - bardzo ładny (trochę ciemniejszy niż np No More Drama z Essence), ale takiego lakieru wcześniej nie miałam. Zaskoczenie było więc jak najbardziej pozytywne.

Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy. Shimmer nie jest na paznokciach tak bardzo widoczny, jak w butelce (w sumie szkoda). W normalnym świetle drobinki są ledwo widoczne, w świetle słonecznym ich blask rzuca się w oczy trochę bardziej.








Zdecydowanie - dla mnie lakier w sam raz na wiosnę. A co Wy o nim sądzicie?
Dałam za niego 2 zł. ;)

32 komentarze:

  1. łaaadny :D podobny w ofercie ma hean, tez lawenda z shimmerem, ale bardziej srebrnym ;) ladne pazury.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny wiosenny kolor :) też lubię lakiery tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne cudeńko za taką cenę<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor! Spowiadaj się, w którym kiosku go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiosk na dworcowej ma Lemaxy po 2 zł, ale nie ma dużego wyboru kolorów. Muszę poszukać gdzieś jeszcze :)

      Usuń
    2. Dziękować. Mam nadzieję, że została tam taka jeszcze jedna Milka :D

      Usuń
  5. Ładny:) ja ostatnio takie zdziwko załapałam jak nagle zobaczyłam, że jeden z lakierów MIYO też ma taki shimmer właśnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. za 2 zł to grzech nie kupować! też taki chcę:D!

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha. Ja cie kręcę. Nie spodziewałam się, że Lemaxy są takie dobre. Kurcze. Ale jajca. Kiedyś miałam z nimi styczność, ale jestem w szoku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny, szkoda, że ten złoty shimmer na paznokciach nie jest intensywniejszy, ale i tak wygląda sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny ;) taki wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolorek :) A tak w ogóle, to masz piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ślicznie wygląda :) I pomyśleć, że kiedyś przeszłam obok niego obojętnie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor :) Ja osobiście uwielbiam tanie lakiery, średnio za lakier daję 3-4zł. I wcale nie są gorsze niż te z inglota czy innych z wyższej półki.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Postanawiam że muszę go miec

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor, lubię takie (akurat mam ten no more drama teraz na paznokciach ;D) I do tego ta cena! Ach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się, fajny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurdę, ale śliczny, takiego szukam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor! Lubię tą firmę tania i dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mówisz, że lakiery Lemax można dostać w kioskach? pora pozwiedzać Gdańskie kioski :-P

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekny :)
    Kiedys mialam niedaleko sklepik gdzie byly lakiery lemax, bylo to daaawno temu, ale pamietam ze tej firmy byl jeden z moich ulubionych lakierow ever, jasniutki blekit z ciemniejszym piaskiem, taki jakby marmurek wychodzil na paznokciach.
    Teraz juz dawno nie widzialam nigdzie lemaxu, ale skoro Ty znalazlas, to moze i mnie sie uda ;)
    I moze maja w ofercie jeszcze lakiery z takim piaseczkiem ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor, jak najbardziej na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wygląda w słoneczku :) Szkoda, że tak mało dostępny :P

    OdpowiedzUsuń
  22. naprawde śliczny kolor... kurcze 2 zł? :) nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. na paznokciach wygląda dużo lepiej niż w buteleczce

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...