Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 22 marca 2012

Wibo - nowe lakierowe trend-edycje

Ja Wibo lubię. Mają kilka świetnych produktów, kilka bubli, ale ogółem wzbudzają we mnie sympatię, która sprawia, że będąc w Rossmanie zawsze zahaczę o ich szafę. 

I jest mi bardzo miło powiedzieć, że marka się rozwija i to, według mnie, w dobrym kierunku.

Oto zapowiedź kilku nowych linii lakierowych, które mają trafić do sprzedaży w kwietniu. Już same opakowania podobają mi się o wiele bardziej niż te ze stałej oferty. A kolory? Jeśli krycie będzie zadowalające, to z bólem serca mówię od razu - zbankrutuję.







Jak Wasze wrażenia?

18 komentarzy:

  1. Ja będę polować na Wild Thing.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stronie czy blogu cz FB Wibo widziałam 'kameleonki' i na będę czekać najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać kiedy zawitają w szafie Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się kolory, jest w czym wybierać i na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zbankrutuję bo kolory piękne oby szybko się pojawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolory są baardzo ciekawe i będę ich wypatrywać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. coś czuję, że do mnie też wpadnie coś z tej linii. na LE REbels też już się zasadzam. damn you! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kolekcja.. Z przyjemnością przygarnęłabym kilka kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wild thing podoba mi się najbardziej, choć w pozostałych również bym coś dla siebie wybrała :)
    swoją drogą, Wibo ostatnio szaleje z tymi lakierowymi kolekcjami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się te kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bomba, chcę wszystkie oprócz jeans club.
    W pozostałych też są niebieskości więc ta mi nie jest potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się pastele.

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne niektóre kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez lubię wibo, mają ciekawe kosmetyki i przystępną cenę :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A wie ktoś kiedy się maja pojawić? Kurcze, błekity PIEKNE, a ja akurat się odważyłam i kupiłam jakiś z GR :( A, pewnie i tak się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...