Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 22 marca 2012

Wibo - Wonder Nails Collection


Poza letnimi trend-edycjami z poprzedniego posta, Wibo zapowiedziało również kolekcję Wonder Nails, w skład której wchodzą trzy mini-kolekcje. Jakie?

Amazing Amazone

Inspirowany barwami natury pochodzącymi z dalekiej Amazonii , gdzie królują barwy zielone. Lakiery z tej kolekcji to absolutny MUST HAVE każdej szanującej się fashionistki na ten sezon. 





Be a Chameleon

Kolekcja metalicznych lakierów w odcieniach pastelowych, posiadających drobne, iskrzące perełki,odbijające światło, przez co prezentują się niezwykle efektownie na paznokciach. Lakiery z tej kolekcji mają jeszcze inną niespotykaną właściwość: zmieniają kolor pod wpływem top coatu, co pozwala na wykreowanie wielu ciekawych stylizacji paznokcia. 




Color Power

Motywem przewodnim kolekcji jest kolor. Odcienie nasycone, energetyczne, neonowe. Rewelacyjnie komponujące się z naszą letnią opalenizną zarówno na paznokciach stóp jak i rąk. Jeden z głównych motywów kolorystycznych szeroko rozpowszechnionych w kolekcjach ubrań na ten sezon. 



18 komentarzy:

  1. kameleony mnie zainteresowały:) Widzę, że Wibo się stara jak może żeby zadowolić lakieromaniaczki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo, każdy kolor mi sie podoba!! wiesz może kiedy ma wejsc ta kolekcja do sprzedaży? bo nigdzie nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba będzie przyjrzeć się im z bliska :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności zbankrutuję tyle fajnych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś czuję, że moja kolekcja lakierów się powiększy..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, wszystkie takie fajne, popatrzę na nie w drogerii jak już będą, popatrzę długo i namiętnie... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne lakiery:D! nie wiem czy nie wykupie 90% ;)~!

    OdpowiedzUsuń
  8. To mam być stała kolekcja czy uzupełnienie kolekcji wiosna/lato?

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu dość interesujące kolory, Wibo się stara, nie powiem że nie ;p Jak tylko będę miała okazję to chętnie kupię i potestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa jak będą się prezentować na paznokciach ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakiey są już w rossmanie :D widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...