Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 13 maja 2012

Douglas - Absolute Eyes eyeliner


We wrześniu zeszłego roku pisałam o przyklejanych kreskach od Diora. Ich sporą wadą była cena (60$ za zestaw czterech wzorów) i, jak dla mnie, trochę mało praktyczne kształty (raczej nie do użytku na co dzień). Troszkę czasu minęło i pomysł podchwycił Douglas - do serii ABSOLUTE wprowadza właśnie przyklejane kreski.

Cztery wzory na razie pojawią się w Niemczech. Można ich używać wielokrotnie, w zestawie dołączony jest klej. Cena też nie jest tak zaporowa jak w przypadku Diora - para ma kosztować niecałe 10€, a nie musimy się decydować od razu na cały zestaw.

Wypróbowałybyście coś takiego, gdyby pojawiło się i u nas? :)




30 komentarzy:

  1. co oni nie wymyślą -,-



    dagakusnierz.blogspot.com
    NEW OOTD!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie :P wolę własne zygzaki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie przyjemność malowania koślawych własnoręcznie? ale...swietne wąsy z tego można zrobić:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twój nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znając moje zdolności - przyklejone miałyby większe krzywizny, niż te szkicowane własnoręcznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że to nie wyglądałoby dobrze na oku

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba nie do końca to do mnie przemawia ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba wolę sama sobie mazać:P
    chyba na mało którym oku wyglądałoby to dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem słaba w kreskach, więc z chęcią bym taki bajer wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie raczej nie będą dobrze pasować takie naklejki. Przecież każdy ma inny kształt oka. No i tak trzeba by się namęczyć żeby to równo przykleić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Heh ciekawe co będzie następne

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam bardzo nietypowy kształt oka, podobnie brwi, żadne szablony nie wchodzą w grę ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Już widzę, że mi raczej takie kreski nie będą pasować do kształtu oka. Poza tym znając moje zdolności przy przyklejaniu czegokolwiek (rzęsy, lakier do paznokci) efekt byłby opłakany, a ja wkurzona. I przy okazji - te kreski są wielorazowego użytku? Bo jak nie to ja wolę sobie 10 Euro wydać na opakowanie eyelinera, które mi starczy na więcej razy

    OdpowiedzUsuń
  14. wydaje mi sie ze szybciej jednak zrobimy je wlasnorecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Za 10 euro nie, za 10zł przetestowałabym z chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na miniaturce wyglądało, jak wąsy! ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przemawia do mnie to ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś nie wyobrażam sobie, żeby to ładnie wyglądało. Sztuczne rzęsy można przyciąć, jeśli okażą się zbyt długie. A to? Nie kupiłabym nawet gdyby kosztowało 3zł.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez miałam skojarzenia z wąsami:D
    Nie wiem jak dla mnie to dziwne.Wiadomo rózne kształty oka itp.Poza tym to miałby formę żelowego paska?Foliowego?

    OdpowiedzUsuń
  20. może być fajne, ale nawet 10 euro to dla mnie za dużo:)
    jakby sie pojawiło w pl to czemu nie zawsze można spróbować:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie to bardziej gadżet dla ciekawskich bloggerek niż na prawdę praktyczna rzecz;)

    OdpowiedzUsuń
  22. eeeee nie :/ przyklejanie trwało by dłużej niż malownaie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja chętnie bym wypróbowała, ale jakieś bardziej fantazyjne kreski, bo takie sama sobie mogę namalowac ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...