Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 19 maja 2012

Golden Rose - szminka #126


Szminka, którą dostałam w ramach akcji testowania kosmetyków Golden Rose. Ze wszystkich otrzymanych rzeczy ona zwróciła moją uwagę najbardziej - zakochałam się w tym kolorze od pierwszego wejrzenia.

Od tamtej pory noszę ją przy sobie codziennie, pora więc odpowiedzieć na pytanie: czy zakochanie przerodziło się w miłość, czy... przeminęło z wiatrem? ;)


Opakowanie jest bardzo w porządku, nieprzesadzone, nawet powiedziałabym że dość eleganckie. Nie zdarzyło mi się, żeby się otworzyło w torebce, a ja lubię takie rzeczy rzucać do niej luzem kiedy się spieszę. :)


Kolor - cud, miód i orzeszki, uwielbiam takie:



Pod względem koloru postanowiłam porównać ją ze szminką Essence z limitki 50's Girls Reloaded o odcieniu 02 I'm Sailing:


 Widać od razu, ze szminka od Golden Rose jest jaśniejsza i ma więcej pomarańczowych tonów. Rzuca się też w oczy to, że pomadka od Essence jest na zdjęciu mokra i błyszcząca, Golden Rose ma bardziej kredową fakturę.

Ma to odbicie także w korzystaniu z niej. Od razu mówię, że lepiej nakładać ją na nawilżone usta, bo inaczej dość mocno podkreśli wszystkie niedoskonałości. Jest dla mnie trochę za sucha, z czasem migruje do wszelkich załamań, więc żeby ją poprawić najlepiej jest zmyć ją całkiem i nałożyć od nowa. A żeby kolor rozkładał się równo, to i lusterko jest raczej konieczne.

Mam też wrażenie, że stosowana solo lekko wysusza - raczej nie używam jej codziennie. A szkoda, bo bym chciała. ;)





Podsumowując kolor jest piękny i wyjątkowo 'mój', ale wymaga pracy. No cóż, trochę rozczarowujące.


Produkt tu opisany został mi przysłany w ramach współpracy, nie miało to jednak wpływu na moją opinię.

20 komentarzy:

  1. ja mam więcej błyszczyków niż szminek ale ta jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten kolor, jest świetny, taki uniwerslany. Zapraszam Cię również do mnie. Obserwuje CIę :)
    http://mynailsadventure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor ma piękny, jeszcze nie miałam szminki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek, pasujący do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ładny, ale nieładnie powłaził w załamania

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolorki :D
    taki kolor naturalny , do wszystkiego pasuje !
    wiec ma duuzy plus umnie !
    Bardzo się cieszę że tu trafiłam , będę wpadać częściej !
    dodaję cie do obserwowanych i liczę na to samo ponieważ jestem tu nowa ^^
    pozdrawiam :D
    http://zielona-pantera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie zupełnie nie pasują takie kolorki dlatego trzymam się od nich z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor, również takie lubię :)
    Poza tym jaki Ty masz śliczny kształt ust!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Du zo dobrego o tych szminkach ostatnio czytałam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor. Ostatnio bardzo takie polubiłam. Kwestie techniczne tej szminki to chyba domena pomadek z matowym wykończeniem. Mam tego typu szmineczkę z Sephory i zachowuje się dokładnie tak samo- bez pomadki nawilżającej przed ani rusz. Widocznie taki ich urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że kolor jest cudny, chociaż zupełnie nie mój :)) tzn wyglądałabym w nim pewnie dziwnie, ale chciałabym coś takiego mimo wszystko posiadać w swojej kolekcji. No, może żeby ciut bardziej nawilżał/nabłyszczał ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten odcien bardzo pasuje do Twojej karnacji! :) Ja tez mam idealny kolor z tej serii :D. W ogole bardzo lubie te szmiki bo sa tanie i maja naprawde piekne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor ma śliczny :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...