Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 4 maja 2012

Lovely - Holographic Eyes cień do powiek


Nie tak dawno temu pisałam Wam o mojej nagłej sympatii względem kameleona Catrice. Cień, który Wam dzisiaj pokażę, kupiłam o wiele wcześniej. Ma on podobne właściwości - mieni się na wiele kolorów i tak samo ciężko jest uchwycić aparatem jego urok... ;)


Białe, marynarskie pudełko jest przyjemne i w wyglądzie i w użytkowaniu. Nie trzeba się pół godziny mocować, żeby zatrzask puścił. :) Cienie z tej linii kosztują około 7 zł - nie pamiętam ile dokładnie, bo ja kupiłam go na promocji za około 5 zł.


Jestem z niego zadowolona, ale tylko kiedy nakładam go na bazę. Raz zdarzyło mi się zaryzykować i położyć go na 'gołą' powiekę. Skończyło się to totalną katastrofą - kolor wyblakł a cień zrolował się w załamaniu.

Na palcu kolor wygląda na bardzo nasycony, ale gubi się przy nakładaniu na powiekę. Dla mocniejszego efektu trzeba nałożyć kilka warstw.



W zależności od światła i ilości warstw ;) wygląda jak skrzący się ciemny 'morski' albo delikatna mgiełka. 

Wspomniałam wcześniej o cieniu Catrice nie bez powodu - bardzo lubię łączyć je ze sobą w makijażu. Ten odcień według mnie miło ożywia brązowo-zielonego kameleona. :)


Próbowałyście cieni z tej linii? Skusiłabym się jeszcze na jakiś odcień. :)

15 komentarzy:

  1. Mam z tej serii 01, który w zależności od światła jest po prostu brązowy lub wyłażą z niego czerwone, zielone albo złote refleksy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam cień lovely niebiesko brązowy ale ten twój jest jeszcze ciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny odcień ale jak dla mnie za słaby:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze na niego zioram jak jestem w Rossmannie, a to przez tą uroczą wybitą kotwiczkę na cieniu. Nie wiem sama czemu jeszcze go nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. średni, wygląda super a na dłoni już jakoś nie ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. a u mnie ani tego ani brązowego nie ma , w żadnym Rossmanie eh ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, wczoraj pisałam o jego braciszku czyli cieniu Wibo nr 1:) ten kolor jest też śliczny. Muszemieciu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się mieni, jeszcze nie miałam z nim do czynienia, ale przy takiej cenie czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm wygląda bardzo ciekawie :) Muszę mu się przyjrzeć w drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten brązowy. Kolor jest strasznie fajny. Właściwie można go nałożyć na całą powiekę i wygląda to nieźle. Przy wewnętrznych kącikach mieni się na różowo a przy zewnętrznych ujawnia swoje ciemniejsze tony. No ale rzeczywiście bez bazy się nie obejdzie... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...