Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 26 maja 2012

Mój organizer na ozdoby do paznokci


To pudełko wpadło mi w ręce w Tesco, kiedy była akurat akcja "plastikowe opakowania na wagę" czy coś w tym stylu. Kosztowało 5 zł z groszami i chociaż podejrzewam, że jego pierwotnym przeznaczeniem było przechowywanie śrubek itp, to pomyślałam sobie, że pewnie znajdę dla niego jakieś lepsze zastosowanie.

Przez jakiś czas leżało nieużywane, ale w końcu olśniło mnie, że będzie idealne na wszystkie pierdoły do paznokci, które zaczęły walać się dosłownie wszędzie. ;)



Zamykane jest na zatrzask:


W środku podzielone jest na mniejsze i większe przegródki, które już niemal w całości zagospodarowałam:


Rzut oka na moje błyskotki:




Lubię w nim to, że można je podnieść w pionie i nic się nie miesza i nie wypada. Wreszcie też mam też wszystko w jednym miejscu, co pozwala mi zaoszczędzić trochę czasu na szukaniu. ;)


27 komentarzy:

  1. Mam takie organizery, przechowuję w nich koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałoby mi się takie cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem ciekawy ten organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajoskie :) Nie mam aż tylko ozdób do pazurków, ale znalazłabym mu inne zastosowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ;)
    ja mam mało ozdóbek, leżą sobie obok lakierów :) w pudełeczku

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wszystko posegrowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś jak byłam z Tż w Tesco to także przyglądałam się takim pudelkom, ale Tż śmiał się że to na śrubki i w końcu nie kupiłam :D a szkoda bo bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taki organizer to i mi by się przydał.. wszystkie ozdoby walają się po pokoju :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz świetne ozdóbki <33

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze.. Super.. Nie pomyślałam o tym.. Jak trafię taka okazję to na pewno kupię cosik podobnego..

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne ;) mam podobne na biżuterie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja mam ozdoby w pudełku po czekoladkach:D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam w takich pudełkach akcesoria do wyrobu bizuterii ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł :)
    Zapraszam również do siebie na rozdanie z wyjątkową torbą shopper :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny organizer na takie drobne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam te pałeczki fimo ale za chiny nie umiem ich użyć ,nie wiem jak :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pudełkomaniaczką więc takie posty mnie nęcą ^___^
    I ten porządeczek <3

    OdpowiedzUsuń
  18. gdzie kupujesz ozdoby? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a różnie - ebay, allegro, Empik, drobne drogerie, u Chińczyka :)

      Usuń
    2. a w empiku są drogie? :)

      Usuń
  19. a na allegro u jakiegoś sprawdzonego użytkownika czy od wielu? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a różnie - w zależności od kosztów wysyłki, albo czy może inny ma coś, co bym jeszcze dokupiła. :P na tej zasadzie te lakiery: http://zakupowebestie.blogspot.com/2012/03/4nails-lakiery-z-allegro.html

    kupiłam razem z bulionem, który witać tu w tych małych buteleczkach. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...