Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 24 maja 2011

Dairy Fun - Caramel Apple body scrub


Urocze opakowania kosmetyków do pielęgnacji firmy Dairy Fun od razu przyciągają wzrok. Mnie najbardziej zainteresowały peelingi. Do wyboru są trzy zapachy: Miód i Mleko, Gruszka i Cynamon oraz Karmel i Jabłko. Ja wybrałam ostatni wariant.




 

Peeling jest dobrze zabezpieczony przed ciekawskimi - plomba wyklucza możliwość otworzenia słoiczka w sklepie, utrudnia to jednak sprawdzenie zapachu.


Opakowanie zawierające 300 g produktu jest wypełnione mniej więcej w 2/3.


 Ma bardzo gęstą konsystencję i duże, przypominające cukier drobinki.



Zawiera wosk pszczeli i witaminę E. Skóra po jego zastosowaniu jest niewiarygodnie gładka i natłuszczona. Pozostawia lekki film, dzięki czemu można nie użyć po nim balsamu.

Zapach jest obłędny, długo utrzymuje się na skórze i bardzo umila użytkowanie. Jest to zdecydowanie mój faworyt, nigdy nie używałam lepszego. Jedynym minusem jest dostępność - ja widziałam je tylko w Naturze i w Piotrze i Pawle. Zdecydowanie warto jednak się za nimi porozglądać.

4 komentarze:

  1. o, kiedys sie na niego łasiłam, ale odpuściłam.
    Widziałam go w necie i na Allegro często.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda...smacznie:) Miałam jednak balsam z tej serii i się zraziłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że się spóźniłam (niestety wczoraj internet nie chciał współpracować ale zostałaś otagowana:)

    http://sexiprzygodazwizazem.blogspot.com/2011/05/wow-zostaam-otagowanad.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten peeling,tylko o zapachu mango z brzoskwinią,cudnie pachnie,opisywałam go u siebie na blogu:-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...