Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 3 marca 2013

Wyniki konkursu z Sadza Soap



Konkurs dosyć szybki bo trwający zaledwie tydzień - wyniki więc także bez zbędnego ociągania!

Nagroda główna w postaci mydła Sadza Soap idzie do Cullen, za wiersz w dwóch wersjach językowych ;)



Sadza sprawia żeś pikny
węgiel że nieubabrany
myjesz się bryło ze Ślunska 
nigdy nie będziesz ściorany!

:)

W tłumaczeniu:
Sadza sprawia, że jesteś piękny
węgiel, że nieubrudzony
myjesz się bryłą ze Śląska
nigdy nie będziesz zabrudzony :D


Dodatkowo postanowiłam przydzielić jedną nagrodę pocieszenia, wędruje ona do Pani Skeffington za urocze w swej prostocie:

Do umycia ryłka
Dobra sadzy bryłka


Dziękuję Wam wszystkim za udział i życzę powodzenia w nadchodzących konkursach, które powoli krystalizują mi się w głowie... ;)

15 komentarzy:

  1. Haha, Pani Skeffington wymyśliła krótki, dobry rym! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta pierwsza rymowanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :D Świetne odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  4. haha krótko i na temat :D Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to ludzie nie wymyślą, sadza zamiast mydła hm... :)
    A to myje aby na pewno czy na odwrót ? :D

    Zapraszam na konkurs u mnie :
    http://testujeiopisuje.blogspot.com/2013/03/konkurs-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, co prawda ze Ślunska nie jestem ;) ale uwielbiam gwarę i już się nie mogę doczekać, aż mydełko trafi w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, a odpowiedzi bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedź jak najbardziej warta nagrody :D Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwie odpowiedzi bardzo mi się podobają :D
    A cóż to takiego te mydło-sadza :D

    OdpowiedzUsuń
  10. rozwala mnie ten naglowek : d
    czarne-obcasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. http://lubiepomarancze.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy wierszyk baardzo fajny;D
    pozdrawiam, likesilvergirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...