Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 8 września 2013

Essence - LE Metal Glam (zapowiedź)


Znów na blogu dłuuuga cisza. Przerwę ją zapowiedzią limitki od Essence - Metal Glam! Wiadomo, ciężko jest w nieskończoność wymyślać nowe motywy i kosmetyki, w związku z tym i ta edycja jest trochę wtórna. Wracamy do metalicznych wykończeń tak jak w przypadku kolekcji Metallics, jednak nie znaczy to, że będzie nudno, coś mi w oko wpadło. ;)

Metaliczne cienie do powiek:



Przyklejane kreski:



Błyszczyki do ust:



Róż o metalicznym wykończeniu:



Rozświetlacz:



Lakiery do paznokci:



Top do paznokci ze złotymi płatkami:



Naklejki na paznokcie:



Naklejana biżuteria (?!):



Najbardziej czekam na top - czy to możliwe, żeby była to odpowiedź Essence na OPI - The Man With The Golden Gun? Jeśli tak, to jaram się. Oczywiście rzucę okiem na brzoskwiniowy róż o metalicznym wykończeniu oraz na rozświetlacz (żadna niespodzianka :D), oraz na cienie. Paletki z wcześniej wspomnianej limitki Metallics są jednymi z moich ulubionych, więc mam nadzieję, że te jedynki im dorównają. Jeśli tak, to miedziana i beżowa będą moje.Zaciekawiły mnie też naklejki na paznokcie, liczę na efekt jak Minx, chociaż nie będę się oszukiwać - nie dość, że trudno takie rzeczy nakleić to jeszcze trzymają się słabo. No ale zobaczymy na żywo. ;)

Lakiery i błyszczyki mają według mnie fatalne kolory, więc chociaż to odpada. :D

Moja lista zakupów może nie będzie długa, ale pewne jest, że nie odpuszczę tej kolekcji tak łatwo. :)

A Wy?

36 komentarzy:

  1. te naklejki na paznokcie muszę kupić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie są śliczne, lakiery(prócz różu) dla mnie idealne, no i też ciekawi mnie ten top, będę kolekcji wypatrywać w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten róż mógłby być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten drugi cień i jestem ciekawa tego toppera :) Rozbroiła mnie naklejana biżuteria o.O :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie rozświetlacz zaciekawił i ten top :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka rzeczy mi się podoba, ale na żywo różnie może być;) może się okazać, że kolorystyka zupełnie inna jest niż na zdjęciach, także poczekam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. złote naklejki na paznokcie mogłabym zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A kiedy wychodzi ta limitka? :) ja podobnie jak Ty, pewnie skuszę się na top i rozświetlacz, zerknę też na róż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cienie wyglądają ciekawie :) Lakiery też :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadł mi w oko fioletowy cień - kocham fiolety, ale takiego jeszcze nie mam ^^ Top też wydaje się ciekawy. Ciekawe kiedy ta limitka zawita w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znoszę metalicznych wykończeń, więc raczej to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nic mnie nie porwało

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się tylko top ze złotymi płatkami.:D

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawie zapowiada się ten top ze złotymi płatkami, tylko mam pewne obawy, że będzie wyglądał jak jajecznica na paznokciach. takiego metalicznego wykończenia fanką nie jestem, ale znając życie na coś się skuszę :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. Na starość staję się chyba jakaś wybredna, bo nic mi nie wpadło w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna cudowna limitka:) I chociaż faktycznie, pierwsze wrażenie to coś w stylu "gdzieś to już widziałam", to i tak ma w sobie coś wyjątkowego:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie wygląda fajnie, ale ciekawe jak będzie w rzeczywistości:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałm juz pare rzeczy z tej kolekcji ale nie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  19. essence mnie nie przestaje zaskakiwac :-) co jedna limitka, to lepsza...

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie za to ciekawią naklejane kreski. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  21. Tylko rozświetlacz wzbudza moje zainteresowanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. stanowczo top wpadnie w moje ręce. jestem też ciekawa tych naklejek na paznokcie czy dobrze będą leżały na paznokciach..no i rozświetlacz, jeśli będzie dawał ładna tafle też kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię metalicznego wykończenia to nie dla mnie, według mnie ta limitka to nic specjalnego

    OdpowiedzUsuń
  24. Super ;p

    Obserwujemy ?

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa rozświetlacza.

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem ciekawa limitka :) Mnie też zaciekawił ten top, lakiery też całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi sie ten fioletowy lakier :) zapraszam do siebie http://druzynaantytradzikowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Z tego, co pokazałaś, na pewno zainteresuje mnie róż w tubce (What?!), rozświetlacz i topper, kto wie, może się pokuszę i na cień :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Możliwe, że coś z lakierów wpadnie mi w oko. ;) A tak to z eesence mało kupuję kosmetyków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie urywa głowy, a szkoda :< może ten błyszczyk brązowy by mnie skusił, ale metalik na ustach to chyba średni pomysł ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. szału nie ma, zwłaszcza jeśli się patrzy na naklejaną biżu (wtf?)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...