Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 5 listopada 2014

Tygodniowy przegląd - instagram.



Dla tych którzy instagrama nie mają, albo całkowicie przypadkiem jeszcze nas nie obserwują ( ;) ) tygodniowy przegląd zdjęć.

Zaczne od mojego "oficjalnego" konta, czyli same makijaże, bez kotów i jedzenia.

http://instagram.com/makeupyesplease








Moja radosna twórczość :) Staram się dodać codziennie coś nowego.

I mniej oficjalny:
instagram.com/hehespoko
Niestety bateria w moim telefonie się popsuła i trzyma tylko 2-3 godziny, więc nie mam za bardzo jak robić zdjęć, a jest co fotografować bo Londyn jest absolutnie cudownym miastem. Jak tylko ją ogarne to zaczne wstawiać więcej.



Waat? Majonez do włosów? Brzmi śmiesznie i strasznie (testowałam, po wysuszeniu włosy w dodyku jak wata cukrowa, nie polecam.).


Wizyta w sklepie Disneya, czyli chce wszystko <3

Instagram Asi czyli
http://instagram.com/niosewampicie
W tym tygodniu tylko jedno zdjęcie:



Halloweenowa kopertówka :)

Macie konto na instagramie?

3 komentarze:

  1. Rzesy wymiatają ;O ostatnio mam fioła na punkcie takich ekstrawaganckich :) świetne makijaże! Zaobserwuje jak będę przy komputerze ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ta kopertówka jest fajna, nosilabym na codzien! Majonez do wlosow brzmi spoko, lubie majonez:D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...