Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 2 sierpnia 2011

Golden Rose - Pretty Color nail lacquer #142, 166



Ostatnio choruję na neony. Notka będzie szybka - oto kolejne dwa. Po udanym żółtku z Golden Rose znalazłam jeszcze róż i zieleń, oba jakościowo podobne.













Krycie po minimum trzech warstwach, ale za to lakier trzyma się dłużej niż zakładałam, że będzie. Nie odpryskuje, za co go polubiłam. Kolorki są neonowe, mocno przykuwają uwagę.

Cena to 3,20 zł. za 5 ml.

10 komentarzy:

  1. zielony całkiem całkiem, ale różowy jest po prostu boski ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielony jest cudny:D

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pozytywne! takie pazurki dodają wdzięku całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie kolory na lato :)

    PS: Informuje iz dodalam Cie do blogrolla gdzy uwazam ze warto cie odwiedzac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Neonowe kolory zazwyczaj potrzebują większej ilości warstw ;p

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...