Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 31 lipca 2011

Golden Rose - nail lacquer with protein #323


 Nie ustaję w poszukiwaniach neonowych lakierów do paznokci. Kiedy wpada mi w oko kolor, krycie okazuje się co najmniej niezadowalające. Trafiłam jednak na parę neonowych kolorów na wysepce Golden Rose. Ponieważ ceny nie były wygórowane, skusiłam się między innymi na żółć.




Niestety ciężko jest uchwycić neon, kolor na zdjęciu jest więc bardziej przygaszony niż w rzeczywistości. Dokładnie o taką "żarówę" mi chodziło. Jest to numer 323.


Trzy warstwy to minimum, przy dwóch nie kryje całkowicie. Jednak jestem zadowolona z efektu - wysechł w miarę szybko i dał rozprowadzić się równo na paznokciach.




Cena jest bardzo przystępna - za 12,5 ml. zapłaciłam 3,90 zł.

11 komentarzy:

  1. fajnie wygląda ;) zawsze chciałam wypróbować ich lakiery, ale u mnie ich nie ma :(
    A swoją drogą jak kładziesz warstwy? czekasz jak pierwsza wyschnie i dopiero drugą, czy od razu po kolei jedną na drugą ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety, trzeba czekać :) inaczej może zacząć się ciągnąć i powstają smugi.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW kolorek świetny:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba troszkę nie mój kolorek. :< Chociaż nie powiem, bo ciekawy. :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu- do wygrania paletka cieni NYX! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham neonyy!:) śliczny ten żółtek;D

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tym lakierze ;)

    + dodaję

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś oTAGowana:D
    http://mimsuru.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...