Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 28 lipca 2011

Essence - LE Ballerina Backstage eye soufflé w roli eyelinerów


O nieszczęsnych cieniach w kremie z limitowanki Ballerina Backstage pisałam tutaj. Nie byłam nimi zachwycona, głównie ze względu na trwałość (błyskawiczne "rolowanie się"). Chodziło za mną pytanie "co z nimi zrobić?". Przecież nie wyrzucę...

Cienie prezentują się tak:




Ostatnio trąbi się o tym, że biały eyeliner to ostatni krzyk mody. Czemu by nie spróbować?



Złotko:



I biel:



Malowanie jest przyjemne, nie nastręcza trudności. Po nałożeniu trzeba chwilkę uważać, żeby kreska się nie odbiła na górnej powiece. Złoto jest mało widoczne, ale biała kreska bardzo mi się spodobała. Już parę razy robiłam taki makijaż i usłyszałam kilka komplementów. :)

Cienie nie są drogie, więc jeśli chcecie poszaleć z białą kreską, to ten się świetnie nadaje do poeksperymentowania.

19 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentują! Chciałam je kupić, ale nigdzie nie było tej serii ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ten pierwszy jest fajny, dobry byłby na całą powiekę jako bazowy ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie to wyglada:) Dobry pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  4. :O chciałam tylko w złoty zainwestować, ale biały tak cudownie wygląda w połączeniu z tak jasnym białkiem oka! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Biały pieknie podkreśla Twoje oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. biała kreska wygląda świetnie, muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, fajny efekt! Przetestuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieźle to wymyśliłaś :) Biała jest mega !

    OdpowiedzUsuń
  9. Biała jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry pomysł, dziś do mnie trafił miedziany, chyba go przetestuję w takiej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kreski robiłam pędzelkiem dwustronnym z Catrice (węższą częścią), jestem mu wierna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Złoto bardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...