Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 21 lipca 2011

Wibo - Express growth #312


 W poszukiwaniu lakierów fluo poniosło mnie ostatnio do Rossmana. Jedyny lakier, jaki w miarę odpowiadał moim wyobrażeniom - Wibo nr 312 - bardzo szybko wylądował w moim koszyku.

Zadowolona?




Kolor jest intensywnie pomarańczowy, mocno żarówiasty. Marchewkowo-dyniowy:


Położyłam dwie warstwy. Gdybym miała więcej czasu na schnięcie to myślę, że trzy bardziej by mnie usatysfakcjonowały.





Lakier mi się podoba, lecz to jednak nie to, czego szukałam... Za mało fluo, za dużo dyni :D

21 komentarzy:

  1. Jak dla mnie super marchewka:) No ale do fluo trochę mu brakuje:) Bardzo lubię lakiery z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny lakier, wibo ma swietne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w ogóle nie łapię obecnych trendów. kupiłam jeden pomarańcz, szukałam dyniowego, ale wychodzi taki taki.. za ostry, flou też to nie jest...:(

    OdpowiedzUsuń
  4. calkiem ladny, ale na mnie takie kolorki wygladaja koszmarnie :)

    informuje, ze zostałas TAGnieta :) http://nietylkokosmetycznie.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie ja bym go nie nazwała fluo, ale dyniowy całkiem niezły =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki dyniowo- pomarańczowy, ale wibrujący kolor. Ładnie do opalonej skóry będzie pasował!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam właśnie taki mocny fluo pomarańcz z Wibo, ale gdzieś mi się zapodział i nie wiem jaki to kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jak szukasz takiej faktycznie żarówiastej pomarańczy to polecam Vipera, Ever Lasting, nr 223. Mam go (możesz sobie swatche u mnie w galerii lakierowej na blogu zobaczyć :)) i kolor naprawdę daje po oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wiem, że teraz jest takie bum na fluo, ale jak dla mnie ten kolor jest idealny, wolałabym taki niż jakąś rażącą pomarańczę, ale oczywiście rozumiem, że szukałaś akurat czegoś bardziej intensywnego ;)

    nothingbutchickens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha - świetne zdanie ''za mało fluo za dużo dyni'' ;p Geniusz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam identyczny. ostatnio kupiłam, jestem z niego meeega zadowolona, jeszcze poluję na zielony :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor, jak szukasz fluo- to przyjrzyj się Viperze:)

    Zostałaś otagowana http://anonimowoopieknie.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tę serię lakierów Wibo. :) Ładny kolorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do zrobienia TAGa `ONE LOVELY BLOG AWARD` ;D
    http://zazamknietymioczami.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html
    Zapraszam do zabawy i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. mam go również :) na żywo nie wygląda tak bardzo dyniowato jak na Twoich zdjęciach :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny lakier, ale wolałabym odcień bardziej nasycony ;)

    Zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy kolor,ale wg mnie on nie jest fluo;)
    http://nk-naturalkiller.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę za jaskrawy kolorek jak dla mnie, ale na jakieś konkretne wyjścia to czemu nie :).

    Jezu, rozwaliło mnie twoje logo! Normalnie siedzę i zacieszam od 5 minut :DD...


    Ps. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :) (aktualnie małe rozdanie)
    http://into-makeup-dream@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja rónież Cię nominuję do kolejnej blogowej zabawy
    One Lovely Blog Award

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...