Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 17 lipca 2011

W7 - Sunshine Liquid Highlighter Creams


Najbardziej kusi mnie to czego nie znam i najczęściej na dodatek trudno dostępne w Polsce. Z W7 jest parę rzeczy, które planuję kupić w przyszłości, ale na pierwszy ogień poszły kremowe rozświetlacze. Kupiłam je na ebayu, oba od jednego sprzedawcy. Paczka przyszła całkiem szybko, razem zapłaciłam niecałe 40 zł.


Testuję je już od pewnego czasu, więc pora na recenzję.

Sun Shine Glow - róż opalizujący na biało. Odpowiednik High Beam'a z Benefitu.





Moon Light Glow - beż opalizujązy na różowo. Opalizowania nie udało mi się uchwycić w buteleczce, ale na ręce widać je już wyraźnie. Odpowiednik Moon Beam'a z Benefitu.





Swatche obu:

Moon Light Glow / Sun Shine Glow
 Swatche na skórze:

Moon Light Glow

Sun Shine Glow

Sun Shine Glow / Moon Light Glow

Oba dają bardzo ładny efekt i są mega wydajne. Pędzelki są trochę sztywne, ja i tak rozprowadzam oba rozświetlacze palcami. Niestety nie mam High Beama i Moon Beama do porównania, ale po obejrzeniu zdjęć w internecie muszę przyznać, że wyglądają na bardzo dobre odpowiedniki.

Jest to fajny produkt, dobry jakościowo, a na dodatek na ebayu można dostać ja za około 18 zł z przesyłką do Polski, co w porównaniu do produktów Benefita stanowi bardzo rozsądną cenę :)

11 komentarzy:

  1. podobają mi się te rozświetlacze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ładnie się prezentują :) A jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wytrzymują naprawdę długo a co najważniejsze nie migrują po twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze znowu myślałam, że to lakier do paznokci! ale ten różowy ma cudny kolor =]

    OdpowiedzUsuń
  5. tak samo jak Natasza myslalam ze to lakiery ;) obstawiam ze sa bardzooooo wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też myslałam że to lakier:D podobają mi się !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też myślałam, że to lakiery :D własnie sobie dziś myślałam, że chyba płynna forma rozświetlacza byłaby dla mnie idealna, a tu proszę - recenzje. Bardzo podobają mi się te produkty. Kusisz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się powtórzyć- byłam pewna, że to lakiery. :)
    Sun Shine Glow super. :) Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny ten kolorek nude

    zapraszam do siebie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale odkopałam post..I bardzo się cieszę..Ciekawe czy gdziekolwiek mogę dostać jeszcze te rozświetlacze..

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...