Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 27 lipca 2011

Essence - LE Urban Messages


Niedawno pisałam wam o nowej limitce I Love, widocznej na niemieckiej stronie Essence. Limitka z zapowiedzi zniknęła i na razie ta zakładka pozostaje pusta, ale ja przedstawię wam nową edycję limitowaną która ma się pojawić we wrześniu w Niemczech - Urban Messages.



Kolekcja inspirowana jest miejską dżunglą i grafitti, co moco widać po opakowaniu np. perfum. Jest to pierwsza limitka, która jest efektem współpracy Essence z bloggerkami Frag die Gurus oraz wynikiem głosowania przeprowadzanego na stronie Trend Edition 2.0.

W jej skład wchodzą:

Eyelinery i lakiery:


"Eyeshadow Chalks" - cienie do powiek w formie kredy:


Szminki:




 Woda toaletowa i rozświetlający spray do ciała i twarzy:


Kolekcja jest według mnie o wiele bardziej spójna niż I Love. Jeśli dotrze do nas, to zdecydowanie się nią zainteresuję. Kredowe cienie będą moje! Jeśli nie sprawdzą się na powiekach zawsze będzie można wykorzystać je inaczej i przypomnieć sobie jak się grało w klasy na chodniku ;)

18 komentarzy:

  1. Kredowe cienie.. Dziwactwo jakieś :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kredowe cienie brzmią ciekawie. W ogóle limitka prezentuje się całkiem fajnie :)

    Otagowałam Cię :) więcej informacji tutaj: http://wykluwarka.blogspot.com/2011/07/make-up-blogger-award.html Zapraszam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać ;) Kredowe cienie zainteresowały mnie najbardziej. Lubię takie nietypowe rozwiązania ;) A ten granat wygląda cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nic mnie nie zachwyciło ... jakby pojawiła się u nas to ewentualnie na jakiś lakier się skuszę ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Essence nie mają przekonujących limitek ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również nic nie zachwyciło. Od biedy skusiłabym się jedynie na jakiś eyeliner. ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja nie jestem przekonana do lakierów z Essens wiele razy na nich się zawiodłam:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehh i znowu słabiutko:(

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm już widzę dwa lakiery, które trafią do mojej kolekcji :D i ta środkowa szminka też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wg mnie całkiem interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to wygląda o wiele lepiej od I love. Fajne odcienie lakierów, ja bym się pewnie skusiła na kredowe cienie i może jedną szminkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. cienie w kredzie! super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  13. I tak pewnie nie będzie tej LE w Polsce ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa jestem tych kredowych cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te cienie mnie zainteresowały, ale ciekawe czy w ogóle w Polsce będą =[

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś oTAGowana ! Zapraszam do zabawy :)
    http://szafa-olki.blogspot.com/2011/07/tag-make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś oTAGowana :)
    http://vexgirl.blogspot.com/2011/07/tag-makeup-blogger-award-oraz-3-rzeczy.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...