Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 1 lipca 2011

Essence - paleta cieni edycja letnia


Od jakiegoś czasu Essence prowadzi coś takiego jak Trend Edycja 2.0. Ich pomysłem było oddanie ostatecznego głosu w sprawie edycji limitowanym nam - oddanym fankom. ;) Na razie funkcjonuje niemiecka strona, na której jakiś czas temu znalazłam zapowiedź ciekawej paletki.





Design paletki ma być trójwymiarowy. Wyglądem przypomina trochę Book of Shadows od Urban Decay.

Niestety, z tego co zrozumiałam z moim kulawym niemieckim, paleta ma być dostępna tylko dla społeczności Beuty Friends Essence (i to chyba tylko niemieckiej), a paletkę będzie można (chyba?) wygrać.

Niestety na razie nie znalazłam wzmianki o wprowadzeniu jej do sprzedaży detalicznej.

12 komentarzy:

  1. fajne opakowanie, ale kolorki zupełnie nie moje, wiec nie będę żałować, jak się u nas nie pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pewnie bym kupiła, ale nie do końca podoba mi się stylizacja. Wolę delikatną Ballerinę czy eleganckie 50's girls reloaded. Rażą mnie ostatnio u Essence te czaszki z kokardkami...

    OdpowiedzUsuń
  3. bo essence chyba teraz bardziej na "młodzików" się nastawia; emo i te sprawy ...
    z założenia stare baby (jak ja np.) powinno być stać na droższe kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory tez nie bardzo moje, ale kupilabym dla samego bajeru ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi kolory się podobają, ale właśnie pomysł z czaszkami, kokardkami itp moim zdaniem nie trafiony.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się paletka bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podobają mi się te kolory.. pojedyncze są ładne ale całość jest taka szara :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się. Byłoby fajnie gdyby można ją było kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł zerżnięty z UD :P Ale kolory takie se, zresztą ja się z Essence chyba wyleczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie fajna paletka, szkoda że nie będzie jej w sprzedaży, na pewno bym ją kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! I te słodkie pędzelki! Mniam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...