Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 22 kwietnia 2012

Miss Sporty - Clubbing Colours #452 i #453


Wpadłam wczoraj do Rossmana z nadzieją, że zobaczę w końcu na żywo lakierowe nowości Wibo. Trochę ich było, ale głównie z serii Amazing Amazone i Be a Chamaleon, a te mnie za bardzo nie interesowały. Za to moją uwagę przyciągnęła szafa Miss Sporty. Zobaczyłam w niej bowiem nowe odcienie lakierów Clubbing Colors - urocze pastele.

Z tego, co zauważyłam to kolorów jest pięć - poza tymi, które kupiłam ja jest jeszcze zieleń, niebieski i różowy, wszystkie lekko rozbielone.


#452 wersja normalna i zmatowiona



#453 wersja normalna i zmatowiona



Moją opinię na temat tej serii już poznałyście i zdania nie zmieniam. Lubię w nich bardzo pędzelek, niezłe krycie i szybkie schnięcie, natomiast na paznokciach nie wytrzymują nie wiadomo jak długo, bo bardzo szybko ścierają się na końcówkach. I czasami potrafią trochę smużyć.

No ale za te kolory i cenę 5,49 zł jestem w stanie im to wybaczyć. :D



45 komentarzy:

  1. bardzo ładne, słoneczne kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wersja "normalna" bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. werska MAT genialna

    A ciebie kochana zapraszam na rozdanie komentarzowe;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Że też je wczoraj odłożyłam na półkę... :( Będę musiała się po nie wrócić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo przyjemne dla oka ! cytrynka i pomarańcza

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie świetne odcienie! juz mialam pisać, że napewno brzoskwinię kupię, ale sie opamiętałam, że mam CG odlewkę, w bardzo podobnym odcieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tę cytrynkę, ale chyba muszę kupić matujący topper, bo świetny efekt uzyskałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. oba ładne. :) u mnie w Rossmannie same z Miss Sporty same różowe lakiery...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądają matowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio właśnie wzięło mnie na maty, pastele wyglądają w macie uroczo. :)

      Usuń
  10. Śliczne kolory :)
    W obu wersjach ( normalna i zmatowiona) wyglądają bardzo ładnie ;)
    A co do żółtego to Ci nie smuży ? Bo wszystkie moje żółte chyba mnie nie lubiły i kompletnie nie moglam nimi malować paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z żółtymi zazwyczaj są problemy. Ten ma fajną konsystencję i dwie warstwy w sumie starczą przy dokładnym malowaniu. Tu żółtego nałożyłam trzy warstwy :)

      Usuń
  11. byłam ostatnio w Rossmanie właśnie w konkretnym celu zakupienia Wibo, kupiłam dwa z nowej kolekcji, ale średnie są... a Miss Sporty lubię i chętnie kupiłabym tę brzoskwinię. Ciekawa jestem jak reszta kolorów, bo chyba ich nie widziałam na półce.

    S.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolory :)) zmatowiona wersja bardziej mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful and very inspiring posts and blog! We share the same passion so let's follow each other!:)I follow you now!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne kolory. wersja mat super:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomarańczowy w macie wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeeeej ten żółty jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba kolory bardzo ładne jednak na pomarańczowy na pewno będę musiała się zaczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie mam zamiar kupić sobie jakieś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne kolory, szczególnie pięknie wyglądają w macie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. wersja matowa nie bardzo przypadla mi do gustu,ale ta swieza brzoskwinka 452 baaardzo mi sie podoba!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wczoraj kupiłam pomarańczkę, bo w butelce wyglądała brzoskwiniowo. Ale i tak ładna jest, nie narzekam ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. ale wesołe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wczoraj ich nie kupiłam, ale jurto... ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. o jejciu jakie ładniutkie :) !

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne kolorki :)
    ale podobny żółty mam z Catrice

    OdpowiedzUsuń
  26. Matowa wersja jak dla mnie BOMBA :)

    OdpowiedzUsuń
  27. brzoskwinia to pierwszy pastel od baaardzo dawna, który mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  28. jak uzyskałaś ten mat? świetny jest!! da sie kupić w rossmanie coś co daje taki efekt?

    OdpowiedzUsuń
  29. Żółty mam, jest fajny a pomarańcz jest genialny. Wersja MAT bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...