Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 28 kwietnia 2012

Mały szoping na ebaju...


...nie jest zły! Ostatnio zachciało mi się potestować czegoś z W7. trochę pogrzebałam i znalazłam sprzedawczynię, która ma w ofercie mini zestawy różnych kosmetyków z UK. Wszystkie aukcje to licytacje, więc można je kupić za atrakcyjną cenę.

Ja swój zestawik kupiłam za jednego funta. Razem z przesyłką zapłaciłam około 21 złotych. :)


Pierwsze wrażenia: błyszczyk pachnie jak guma balonowa! Jest różowy z fioletowym błyskiem. Tinted moisturizer wywarł na mnie wrażenie troszkę zbyt ciemnego, ale zobaczymy, jak będzie wyglądał na twarzy. Cień mi się spodobał, ma miętowy kolor, z lekkim złotym, taflowym shimmerem - coś jak miętowa wersja Mystic Lemon.


Zadowolona! :D

6 komentarzy:

  1. Żaden szoping nie jest zły! ;)

    Podoba mi się cień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że istnieje taka firma, co ze mnie za ignorantka:-) A kolor cienia bardzo mi przypadł do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  3. tak. shopping nie jest zły. ebay my love, a miętowe cienie wyglądają ciekawie.
    o. jutro zrobię sobie miętowy makijaż. o.

    OdpowiedzUsuń
  4. błyszczyk rewelka!:)










    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...