Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 20 kwietnia 2012

Koniec KissBoxa





Z dużą przykrością piszemy do Ciebie, aby poinformować Cię o tym, że po kilkutygodniowych rozważaniach „za i przeciw” podjęliśmy decyzję o zamknięciu KissBoxa. W związku z tym nie odbędzie się dostawa kwietniowego KissBoxa, ani nie będzie możliwości zamawiania kolejnych kosmetycznych pudełeczek.

Zamówiłaś najbliższego KissBoxa lub masz wykupioną subskrypcję? Możesz być spokojna. Od jutra rozpoczynamy proces zwrotów, a wpłacone pieniądze wrócą do Ciebie najpóźniej w ciągu 3 tygodni. Jeśli wpłatę robiłaś na poczcie, prosimy o przesłanie nam na maila zwroty@kissbox.pl informacji o numerze konta, na który mamy zwrócić pieniądze. Aby usprawnić proces, prosimy o tytułowanie takich maili: „Poczta – Twoje imię i nazwisko”.

Dziękujemy, że byłaś z nami. Mamy nadzieję, że pomogliśmy odkryć Ci marki i kosmetyki, które – choć wcześniej nieznane - przypadły Ci do gustu. Gorąco wierzymy w to, że idea kosmetycznych pudełeczek niespodzianek, podobała Ci się. Trzymamy mocno kciuki za Twoje kolejne, samodzielne odkrycia, które wspomogą Cię w pielęgnacji oraz dodadzą kolorytów Twojemu makijażowi.


No cóż. Z jednej strony nie dziwię się takiej decyzji - okazało się, że bycie pierwszą subskrypcją kosmetyczną na rynku to nie jest łatwa rzecz. Zwłaszcza, że KissBox to pudełko całkowicie nowe, bez 'pleców' w postaci edycji z innych krajów.

Z drugiej strony odrobinę mi szkoda, bo mimo tylu niepowodzeń cały czas liczyłam, że a nuż się podniosą i wrócą do gry. 

Teraz pozostaje tylko czekać na zwrot pieniędzy i na kolejne pudełko, które pewnie niebawem zapełni lukę w rynku.

8 komentarzy:

  1. Ja już też to mam u siebie na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja to w ogóle jakoś nie wkręciłam się w te całe akcje z pudełkami (było chyba jeszcze GlossyBox, czy jakoś tak). W sumie nie wiedziałam jaka w tym cała zabawa i się w to nie wciągałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sądzę, że pudełko jak i cała marka zmieni nazwę, bo marka KissBox jest już zbyt skompromitowana. Bardzo ciężko byłoby odbudować renomę, po tych wszystkich negatywnych opiniach. Łatwiej stworzyć "nowy produkt".

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam ostatnio kilka negatywnych opinii dziewczyn na blogach, więc dla niektórych to może i lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiejszy numer jeden na blogach :) Takiej reklamy to chyba nigdy nie mieli :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mogłoby powstać eco pudełko, coś w stylu Ecoemi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie koniec tej farsy z ich strony :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...