Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 1 kwietnia 2012

Mini rozdanie z MIYO



Tym razem konkurs dla obserwujących. :)

Do wygrania kosmetyki od firmy MIYO - dwa lakiery z linii Perfume (o których pisałam tutaj) oraz mascara Big Fat Lashes (możecie o niej poczytać tutaj).

Żeby zgłosić się do konkursu wystarczy wypełnić formularz widoczny poniżej. Z Waszych odpowiedzi wybiorę jedną. :)

Zgłaszać można się przez tydzień (do 8 kwietnia do północy). Powodzenia!



Przypominam także o konkursie na wiosenną stylizację włosów, nie tylko dla obserwatorów. :)


12 komentarzy:

  1. Zglosilam sie, tylko nie jestem pewna, czy wszystko jest dobrze, bo po pierwsze obserwuje w ukryciu, po drugie prawdopodobnie pod nickiem jaki wymienilam, bo komentarze mi sie podpisywaly inaczej niz nick. Teraz to zmienilam i zaraz sie przekonam czy juz komentarze beda prawidlowo podpisane ;)
    Slabo ogarniam te zawilosci gmailowo-blogowe...

    OdpowiedzUsuń
  2. No i oczywiscie komentarz jest zle podpisany :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz mi proszę dodatkowo maila z danymi, jakie podałaś w formularzu, będę wiedziała co i jak :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bylam ja, Marta, udalo mi sie zmienic podpis, hurra :) Maila juz wysylam :)

      Usuń
  4. Zgłoszona, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja próbuję pomóc swojemu szczęściu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również spróbowałam swojego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...