Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Douglasowy Box of Beauty po raz drugi


Dostałam właśnie taką oto informację na maila. Nie trzeba było geniuszu, żeby dojść do tego, że jest to marcowa edycja niemieckiego pudełka.

Jeśli nie lubicie kupować kota w worku tutaj znajdziecie prawdopodobną zawartość.

Mi średnio podoba się świadomość, że do nas trafiają 'resztki' boxów zza granicy.

12 komentarzy:

  1. Nawet znając prawdopodobną zawartość nie zachwycił mnie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie chcę żadnych dziwnych boxów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet nie wiedziałam, że Douglas ma swój box. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nas traktuje się często jak śmietnik, gdzie można wszystko wepchać. Nie tylko kosmetyki, ale też lipne nawozy, proszki do prania itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się.. Polska takim miejscem na "odpadki" :| jakby nic właśnego pl douglas nie mół zaproponować. Dla mnie zawartość prawdopodobnego bloga jest taka se, nie zamówię.

      Usuń
  5. Jezu dziewczyny jakie odpadki???Przeciez Douglas to firma miedzynarodowa daje dokladnie to samo co w boxach w Niemczech wiec to uwazacie,że odpadki?
    tzn ze jak glossybox powtarza o co ma w edycjach UK czy Au to tez odpadki?
    Troche was nie rozumiem, i tak zle i tak niedobrze, taa dziwna propaganda.
    Przeciez nie msui sie wszytskiego zamawiac.Mam wrazenie ze wszystko co zagrnaiczne wzbudza w Was zachwyt a wszystko co polskie to bee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie mogliby się trochę wysilić, a nie wciskać nam te same błyszczyki co miesiąc temu były np. w niemieckim pudełku ;-) Dla większości to właśnie będzie na zasadzie - o może nie sprzedali wszystkich pudełek, mają nadmiar tych błyszczyków i wcisną do polskiego pudełka...

      Jestem na NIE!

      Usuń
  6. ciekawy booxik!

    zapraszam na mojego modowego nowego bloga kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic ciekawego w tym boxie niestety nie ma, a za ponad 50 zł lepszy jest GlossyBox.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...