Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Wyniki ostatnich konkursów


Nie będę się rozwlekać, tylko od razu przejdę do rzeczy. Za wszystkie zgłoszenia serdecznie dziękuję. :)

W konkursie z lakierami H&M najbardziej trafiła do mnie odpowiedź alikateny - rozśmieszyłaś mnie moja droga:

"Już widzę siebie z plecakiem większym i cięższym niż ja.. 
stojącą na ulicy i łapiącą stopa..
kiedy to jakaś szalona lakieromaniaczka, zachwycona kolorem moich paznokci postanawia.. 
zatrzymać się... 
i w ten sposób pomóc w realizacji pierwszego etapu mojej podróży dookoła świata;)"


Ja bym się zatrzymała!

Jeśli chodzi o konkurs na wiosenną stylizację, to trochę zaskoczyła mnie frekwencja. Zgłosiła się tylko jedna osoba. :D

Jest nią linka_12 i jak najbardziej nagroda się jej należy - nie tylko za odwagę, ale za uroczą fryzurę. Ja niestety nie mam talentu do żadnych splotów i strasznie tego żałuję.


Linka zgarnia główną nagrodę: kosmetyki do włosów i bzową wodę toaletową, a dwa pozostałe zestawy? Spodziewajcie się rozdania - dogrywki. Może jutro? :)

16 komentarzy:

  1. boska fryzurka;0 ja niestety tez takiego talentu nie posiadam;(

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że konkurs włosowy był do wczoraj - zostawiłam na ostatnią chwilę i nie zdążyłam :( szkoda! :) gratulacje!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna fryzurka :) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj dałabym dużo za talent do splotów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej;) Bardzo dziękuję!! Pierwszy raz coś udało mi się wygrać!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, jedna osoba?! :) szkoda, że nie wiedziałam, chętnie wzięłabym udział, przy okazji frekwencja troszkę by skoczyła. :d

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie, ja zapomniałam na śmierć o konkursie! :( Ale miałam tyle roboty, że i tak nie zdążyłabym nic zrobić.
    No i nie wiem, czy przebiłabym zwyciężczynię, bo fryzura jest przeurocza i bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wiosenna fryzurka. Szkoda, że mi - nawet najprostszy warkoczyk się po prostu rozpada. :<

    OdpowiedzUsuń
  9. O masz! Chociaż o tyle fajnie, że fryzura jest rzeczywiście piękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze. A ja myślałam, że tam zgłoszeń jest więcej tylko ja widzę tylko swoje! Cóż, bardzo mi miło. Dzięki za komplement o odwadze, ale co to za odwaga, jak tył głowy widać;). I dziękuję za wszystkie komplementy, co do fryzurki, która jest na prawdę prosta w wykonaniu tylko niestety pracochłonna (i ręce od niej bolą;).

    A co do wygranej to mam sie gdzieś zgłosić ze swoim adresem, czy cuś?

    I przy okazji - udalo mi się wczoraj w h&m dorwać zestaw lakierow taki sam, jak wygrała alikatena. I muszę przyznac, że kolory są bosskie;).

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna fryzurka :D

    + podoba mi się twój blog, dodaję do obserwowanych :) liczę na rewanż ;)
    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi join my giveaway here:
    http://metajojuana.blogspot.in/2012/04/lets-begin-network-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam się zgłosić, ale mi z głowy wyleciało ;-) Fryzurka pierwsza klasa!
    Gratuluję wygranym :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...