Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

piątek, 13 kwietnia 2012

Essence - linia 6 nowych zapachów Like a...


Tajemnica się wyjaśniła - dodawane ostatnio przez Essence filmiki były zapowiedzią nowej linii wód toaletowych. Dostępne będą w sześciu kompozycjach, w pojemnościach 50ml i 10 ml.


Mimo, że zapowiedź jest na razie tylko na angielskiej i niemieckiej stronie Essence, mam ogromną nadzieję, że trafią do nas. Nuty z jakich zbudowane są zapachy brzmią bardzo obiecująco:


Like a day in a candy shop


Nuta głowy - brzoskwinia, orchidea

Nuta serca - lilia, heliotrop, płatki jaśminu

Nuta bazy - wanilia, Bób Tonka, delikatne piżmo  



Like a new love


Nuta głowy - mandarynka, grejpfrut, pieprz, elemi

Nuta serca - piwonia, hiacynt, róża, brzoskwinia

Nuta bazy - kawa, czekolada, wanilia, piżmo



Like a girls' night out


Nuta głowy - elemi, yellow Mandarin, dragon fruit, jagody goji

Nuta serca - róża, brzoskwinia, magnolia, kwiaty mandarynek

Nuta bazy - wetiwer, wanilia, piżmo



Like a trip to NY


Nuta głowy - kardamon, elemi, żurawina, grejpfrut Zeste

Nuta serca - róża, bieluń

Nuta bazy - drzewo cedrowe, białe drewno, bursztyn



Like a first day in spring



Nuta głowy - ananas, sok pomarańczowy, mandarynka

Nuta serca - pralinki, jeżyna, róża

Nuta bazy - drzewo sandałowe, piżmo, wanilia



Like a walk in the summer rain


Nuta głowy - cytryna, pomarańcza, fiołek alpejski, czysty aldehyd, arbuz

Nuta serca - nuta morska, zroszona konwalia, frezja, ozon

Nuta bazy - mech, cedr, piżmo


Który z zapachów opisem najbardziej do Was trafia? :)

32 komentarze:

  1. Letni deszcz <3
    Uwielbiam owocowe, zwłaszcza cytrusowe zapachy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Day in spirng :) o tak, pierwszy mi wpadnie w łapki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow super! Już chciałabym je powąchać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba będzie je "wywąchać" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. już jestem ciekawa ich zapachów ;)
    miałam zapach z limitki VD, ale średnio trwały był :(

    OdpowiedzUsuń
  6. MUSZĄ do nas dotrzeć!!!!!!!!! (choć w sumie mało w to wierzę)

    OdpowiedzUsuń
  7. opisy do mnie słabo trafiają:P fajnie, że będą też w 10ml - idealne do torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiadają się bardzo ciekawie ale trzeba będzie je wąchnąć. Mam nadzieję, że trafią do Polski.

    OdpowiedzUsuń
  9. No... zapowiada się ciekawie. ;) Ładnie się prezentują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zobaczymy, zobaczymy. mój nosek już z daleka wyczuwa wielką chemię. liczę jednak na pozytywne zaskoczenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie Like a first day in spring :)

    OdpowiedzUsuń
  12. już sobie wybrałam 3 zapachy ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie najbardziej odpowiadają mi Like a first day in spring i Like a new love.
    ALE! zobaczymy jak będą się prezentowały na żywo. I czy w ogóle dotrą do Polski...

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech one sie u nas pojawią! Chciałabym je poniuchać <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Like a walk in the summer rain będę musiała co najmniej obwąchać! Obawiam się tylko, że zapachy będą a) sztuczne, b) nietrwałe...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam nic z essence, ale wyglądają obiecująco :) Zapraszam do siebie na test czerwonych pomadek! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. mam je :) cudowne :) faceci pytają czym pachnę...

      Usuń
  18. O, rzeczywiście muszą pięknie pachnieć! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądają kusząco:D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawie i interesująco :) Mam nadzieje, że będą w Polsce..

    OdpowiedzUsuń
  21. skusiłabym się na takie perfumy, oby szybko dotarły do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kompletnie nie umiem sobie wyobrazić zapachu po opisie :) Mam nadzieję, że znajdę tam jakieś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Like a first day in spring, poproszę:-) Brzmi bardzo kusząco:-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. po tym opisie czekam na nie z niecierpliwością:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  25. flakony takie dali w stylu chance - i sama ideologia zapachów tez - moze w srodku jakas reprodukcje zrobili, u mnie nigdzie ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podobają i z wanilią:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę się zdecydować, każdy ma w sobie coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...