Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Essence - Special Effect! Topper #09 Copper'ize me!


Ten top spodobał mi się od pierwszego wejrzenia. Kolorystycznie kojarzy mi się z wnętrzem skrzyni skarbów. Ponieważ ostatnio nie szaleję już tak z zakupami, postanowiłam, że na ten jeden lakier mogę sobie pozwolić... ;)


Jest to jedna z nowości wprowadzanych ostatnio przez Essence, dostępnych w drugiej szafie.
Ogromna ilość miedzianego, drobnego brokatu przeplatana większym - różowym, srebrnym, złotym, niebieskim i turkusowym brokatem. I to wszystko w bezbarwnej bazie.


Miałam ogromną nadzieję, że ten top będzie przy kilku warstwach wystarczająco kryjący, żeby nie dawać pod niego żadnej bazy, ale niestety - przy dwóch warstwach już widziałam, że nie ma sensu kłaść kolejnych. 


Postanowiłam więc spróbować na czerni...


Efekt bardzo mi się spodobał. Tu są dwie warstwy tego topa na dwóch warstwach czerni z Revlona. Brokat jest dość drobny, wygląda nienachalnie. A mieni się przepięknie.



Następnym razem nałożę go chyba na miedziany lakier, jestem ciekawa efektu.
A Wy na jakim kolorze myślicie, że wyglądałby dobrze?

23 komentarze:

  1. na ciemnym lakierze wygląda super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam toppery :) Jednak ten jest drobno zmielony, a ja wolę takie drobiny jak są w circusie ;)
    Podoba mi się na brązie

    OdpowiedzUsuń
  3. Na czarnym efekt pierwsza klasa :) Też raz próbowałam nałożyć kilka warstw tego topa (a dokładnie tego fioletowego), żeby uzyskać kryjący efekt, niestety nie udało się :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ciemnym wygląda pięknie ! :) Ciekawa jestem jak by wyglądał na jasnym, białej perle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda na czerni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. na czerni wygląda świetnie. właśnie został wpisany na moją kosmetyczną listę must have! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka bomba kolorystyczna, świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na ciemnym lakierze - bomba :)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. z czarnym lakierem prezentuje się obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej.

    Chciałabym zaprosić Cię do zabawy z nowym TAGiem :)

    http://yasinisi.blogspot.com/2012/04/50-pytan-do.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny lakier :D

    Co do koloru to czarny prezentuje się super ale z brązem również byłoby super :D Wyglądałoby tak jak w buteleczce c:

    OdpowiedzUsuń
  12. wow na czerni efekt zniewalający!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie się prezentuje :)
    ja bym go wypróbowała pewnie na różnych kolorach - np. brąz, pomarańcz, jakiś niebieski, turkusowy, nudziakowy...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje mi sie, że essencowy Be Optimistic! spotęguje efekt (moze uda Ci sie go dorwac gdzies na przecenie w Naturze :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie jak skrzynia pełna skarbów :) Wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. skrzynia ze skarbami jest brązowa to może na podkład pod to cudeńko daj jakąś śliczną czekoladkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mrr, fajnie wygląda na czarnym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Sam w sobie jest średni, ale w połączeniu z innym lakierem boski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Solo mi się raczej nie podoba, ale na czerni wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...