Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 26 kwietnia 2012

Lovely - Eyeliner Matte (zapowiedź)




Sprawdź nowość Lovely! 
Eye liner matte, który daje zupełnie matowe wykończenie na oku, a lekko roztarty idealnie pasuje do przydymionego makijażu. Aplikatorem w pędzelku można narysować równą, idealnie matową kreskę. Eyeliner matte jest bardzo trwały i wydajny. Dostępny w sprzedaży w 4 kolorach, już na wiosnę w sklepach Rossmann!

Aaa fantastycznie - wreszcie matowe eyelinery. Podobne kolory (poza zielonym) ma Wibo, ale one są metaliczne, a nie matowe. Co prawda nie lubię opakowania eyelinerów Lovely, bo nie można ich postawić podczas malowania, ale efektów na oku nie mogę się doczekać! :) A Wy?

17 komentarzy:

  1. Placki, ale ty dziś szalejesz z tymi postami :). Ciekawa jestem tych linerów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szary!!! mmm, ciekawe, czy intensywny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie jak będzie z ich pigmentacją

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś wolę te lekko metaliczne. Ale tym też się na pewno przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten niebieski do mnie przemawia XD

    OdpowiedzUsuń
  6. O super! Ciekawa ich bardzo jestem ;) Wszystkie mi się podobają i znalazły by u mnie miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapewne sobie jakiś kupię, może ten w kolorze rdzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jakim cudem, ale wczoraj (!!!) kupiłam brązowy, chyba za wcześnie u mnie do szafy wystawili.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, jestem ciekawa jak to wygląda na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie eyeliner to tylko w zelu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niebieski na lato wydaje się być idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. za niebieskim się rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. a mnie zastanawia jaka będzie trwałość ów eyelinerów ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. chcę ten niebieski xD

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...