Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

MIYO - Nailed It! #11 Sunny


Dzisiaj, w ten mało słoneczny dzień, postanowiłam pokazać Wam bardzo słoneczny lakier. Mowa o Sunny od MIYO.

Jego kolor absolutnie i okrutnie uwielbiam. Ja ogólnie szaleję za żółtym, a to jest mój ulubiony odcień. Pamiętacie mój kubek? Ma identyczny kolor. ;)

Niestety, jest to lakier dla cierpliwych - do satysfakcjonującego mnie krycia potrzebowałam czterech warstw, co z kolei wydłuża też czas schnięcia. Trochę mnie to irytuje, bo raz obudziłam się z odbitym na paznokciach prześcieradłem. Ale jak już poświęciłam trochę więcej czasu na malowanie i schnięcie, to trzymał się na paznokciach przyzwoicie i nie odpryskiwał.

Przyznam też, że usłyszałam parę razy "świetny lakier"... :)









Produkt tu opisany został mi przysłany w ramach współpracy, nie miało to jednak wpływu na moją opinię.

45 komentarzy:

  1. Mam ten lakier w tym właśnie kolorze :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi ochoty na taki optymistyczny żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie odcienie:) kiedy można się spodziewać wyników konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kolor,ale to krycie mnie odrzuca ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. nabrałam na niego ochoty :) mam już jednego żółtka z MIYO, ale ten też jest ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda jak lakiery wibo :p miałam miętowy i dokładnie w podobny sposób mogłabym go opisać - ale odpryskiwał szybko.

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny:) też mi się nie podoba konieczna do nałożenia ilość warstw w tej serii lakierów MIYO

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny. :) muszę kupić takiego żółtka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Optymistyczny kolor :) Ja jednak nie mam cierpliwości do malowania paznokci 4 warstwami lakieru, 2 to max ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo trudu nałożenia tego lakieru, opłacało się, bo efekt jest naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Co raz więcej żółtków ostatnio na blogach :D
    Ładny.. Mam bardzo podobny Color Club Almost Famous :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jaki intensywny kolor!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ladny kolor, ale 4 warstwy? Nie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny żółtek ale krycie jak dla mnie to przesada. 4 warstwy to dla mnie za dużo.
    A on sam od siebie tak błyszczy czy kładłaś na niego top coat?

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba moda na żółte pazurki, bo już u trzeciej osoby widze! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny odcień, szkoda tylko, że trzeba aż tylu warstw.:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie jest wiosna ja się pytam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny. mam trzy żółte i niestety każdy pod względem krycia wypada słabiutko. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny żółtek, może nawet bym go chętnie zobaczyła na moich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Czadowy blog ^^ na pewno jeszcze tu zajrzę !
    zapraszam:) myślę że przypadnie do gustu www.mollymango.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękny żółtek ! szkoda, że aż tyle warstw, ale żółte lakiery zazwyczaj są problematyczne ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny... Ale 4 warstwy? Ja bym spróbowała dać biały lakier pod spód.

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie, strasznie podobają mi się lakiery MIYO. Najbardziej ciekawa jestem tych z serii zapachowej. Niestety u mnie w mieście nigdzie nie są dostępne, na allegro również nie. Nie wiesz może gdzie online można je zakupić? Będę wdzięczna za odpowiedź! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że potrzebne są 4 warstwy, bo kolor cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. to pierwszy żółty, acz nie kurczakowy lakier, jaki widzę. ładny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie lubię takiej ostrej żółci wydaje mi się , że jadnak brzydko dłonie wyglądają. Tak nawiasem mówiąc żółć to najbardziej polskie słowo jakie znam ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. 4 warstwy to nie dla mnie, ale ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne paznokcie:) naturalne?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...