Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 25 kwietnia 2012

Color Club - zestaw lakierów neonowych


Czasami w TkMaxxie można trafić na lakiery Color Club. Czekałam wieki na chwilę, kiedy i mi uda się je kupić! Szczęśliwym trafem zobaczyła je moja siostra i wzięła ten zestaw, który chciałam.

Co prawda na pudełku napisane jest, że to All About Color, jednak jest to seria Poptastic, ze zmienionym jednym (ostatnim) lakierem.



Moje wrażenia z ich dotychczasowego noszenia opiszę krótko.

Kolory są rewelacyjne - typowe neony to lakier drugi i trzeci (pomarańcz i jasny róż), reszta jest kremowa, a ostatni - fiolet - ma bardziej żelkową konsystencję i kryje najgorzej. Sporo czasu marzyłam o lakierach tej marki i powiem, że trochę rozczarowała mnie formuła, głównie w lakierach żółtym i zielonym powstają widoczne smugi i bruzdy. Jednak samo noszenie ich na paznokciach wynagradza wszelkie trudy - usłyszałam wiele ochów i achów na temat zmatowionego pomarańczu!

A teraz dużo swatchy, żebyście zdążyły kupić, jeśli i Wam się spodobają. :)









43 komentarze:

  1. W moim TK Maxxsie też są... ale ja po prostu już nie mogę kupić kolejnych lakierów w tym miesiącu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej żółty wpadł mi w oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serce mi zamarło, świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo... który to tk maxx? jutro jadę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeej ,pędzę do Tk maxx! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory na lato, a miałam ograniczać wydatki na kosmetyki w tym miesiącu, nie kuś! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uznam, że tego posta nie widziałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny zestaw! U mnie w najbliższej okolicy nie ma tego sklepu ;/ A w jakiej cenie chodzi?;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham je! , cuda na paynokciach:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie kolory! Są cudowne i chętnie wybrałąbym całą paletę :) są w 1oo % w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale koneicznei msuze je meic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jej tak bardzo bym chciała tą kolekcję, a nie ma jej tam, gdzie ja jestem grr

    OdpowiedzUsuń
  13. omg, zakochałam się bez pamięci w tej lawendzie... tudzież fiolecie... szukam takiego koloru od dawna :o

    OdpowiedzUsuń
  14. Na paznokciach nie widać żadnych kłopotów aplikacyjnych. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. fiolet piękny <3 wszystkie zabójcze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten fiolecik proszę mi oddać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuuuuuuuuuuuuuuda! Może uda mi się u mnie dorwać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory :) Zapraszam do obserwowania mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  19. Też je mam:) Na razie na paznokciach zdążyłam mieć zieleń :D Również się rozczarowałam, nie był gęsty a tworzył smugi i nierówno pokrywał płytkę...

    OdpowiedzUsuń
  20. No ale połysk mają ładny. Kolory jednak zupełnie nie moje ;)


    Zapraszam do siebie na rozdanie:
    http://femalepleasurelola.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow.. U mnie były tylko glittery i jakieś pastele..

    OdpowiedzUsuń
  22. pomarańcz daje po oczach xD

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne! wszystkie :D
    szkoda, że nie mam w pobliżu TK Maxxa :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie żarówy, ale nie festyniarskie, że się tak wyrażę :)Na soczystą wiosnę akurat.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mało brakowało, a też bym go kupiła. Jednak przemyślałam sprawę i zrezygnowałam. Ale już wiem, gdzie będę przychodzić popatrzeć na nie :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna kolorystyka. Tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  27. a jaka cena?

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne kolory! Zwłaszcza środkowy róż, niebieski i fiolet! :) W dodatku w takiej cenie, to naprawdę rewelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. to ja poproszę taki zestawik:) boskie kolorki dodaje do siebie zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. ja kupiłam ostatnio zestaw z cienkimi pędzelkami, prędzej nie znałam tej marki, ale powiem jedno są rewelacyjne, uwielbiam je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A te neonowe też muszę sobie sprawić :)



    Heh zapraszam www.amethyst-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...