Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Tygodniowe rozdanie - lakiery H&M


Natknęłam się na te zestawy w H&M i strasznie mi się spodobały. Kojarzą mi się ze wszystkim, co marynarskie. ;) Wzięłam jeden dla siebie i... jeden dla Was.

Zatem zanim ogłoszę wynik poprzedniego rozdania mam dla Was kolejne. Nie jest to specjalnie wartościowa nagroda, ale mam nadzieję, że spodoba się Wam tak jak mi. :)

W zestawie są trzy lakiery: Metallic Blue, Metallic Grey i Spark Me Up:


Tak jak w poprzednim rozdaniu trzeba wypełnić formularz zgłoszeniowy - macie czas do niedzieli, 15 kwietnia, do północy. :)

 

14 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...