Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 12 kwietnia 2012

Flormar - Pretty Compact blush-on P115 podwójny róż


Duo do policzków to jedna z rzeczy, jaką kupiłam, kiedy ze wzrokiem szaleńca dopadłam stoisko Flormaru w Arkadach Wrocławskich. Podwójny róż za niecałe 14 zł? Bardzo chętnie! :D

Wcześniej udawało mi się dopaść tylko pojedyncze sztuki lakierów czy mascarę i nie wierzyłam własnemu szczęściu, kiedy Zoila mi o otwarciu tej wysepki uprzejmie doniosła... ;)

Opakowanie jest białe, plastikowe, schludne. Na drugi rzut oka trochę rozczarowuje - nie zamyka się tak szczelnie jak bym chciała no i po pewnym czasie wkład z koralowym różem się odkleił i wypada (muszę go wreszcie wkleić).


W opakowaniu mamy dwa kolory: brązowo-beżowy i koralowy, oba przetykane delikatnym, złotym shimmerem. Na szczęście nie widać go aż tak na twarzy.


Z tej dwójki używam głównie koralu, uwielbiam takie kolory na policzkach. Utrzymuje się długo i jest dobrze napigmentowany. O beżu myślałam jeśli chodzi o konturowanie, ale według mnie nie nadaje się do tego za bardzo. Kolor owszem - bardzo fajny, bez pomarańczy czy cegły. Niestety jest trochę zbyt jasny, no i te drobinki... Jednak do podkreślenia policzków zamiast różu - czemu nie.


Dla zainteresowanych - skład:


postaram się dorzucić zdjęcia na twarzy. :)

24 komentarze:

  1. A mi on się bardzo podoba ;) Lubię delikatne rumieńce, a taki bronzer przydatna rzecz, szczególnie, że samego bronzera bym nie kupiła xD

    OdpowiedzUsuń
  2. to duo jest na prawde swietne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiałam się nad nim, ale zbyt migoczący wg mnie (: Flormar ma to stoisko w arkadach od jesieni ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. koralowy rewelacyjny:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam problem z tym kosmetykiem- raz go chcę, potem mi się przestaje podobać. I tak w kółko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A. Wiesz, że od 3 kwietnia mamy drugą wyspę Flormaru- tym razem w Magnolii?

      Usuń
    2. No nie gadaj - znowu się dowiaduję ostatnia. A byłam w Magnolii po 3 kwietnia :DD

      Usuń
    3. Placki, trzeba rękę na pulsie mieć :D

      Usuń
  6. To jest mój aktualny policzkowy obiekt pożądania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulubione duo ;D
    A ja właśnie ten 'beżyk' stosuję do konturowania - wiadomo, zwykle kości policzkowych no i bocznych części czoła (? haha), ale ze mnie bladzioch straszny, więc kolorystycznie mi pasuje.

    Skąd znam tą radość na wieść o nieograniczonym dostępie do marki Flormar ;D sama mam w pobliżu dwa stoiska no i cóż... coraz częściej je odwiedzam, a portfel cierpi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor koralowy jest przepiękny !

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mam to duo i bardzo je lubię, ale jakoś ostatnio przestałam używać... chyba za malo trwałe jest dla mnie. hahha, ale też było jedną z rzeczy, które kupiłam przy pierwszej wizycie na stoisku w Arkadach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam beżyk- idealny do mojej jasnej cery do konturowania, tak jak napisałaś, beż pomarańczy czy cegły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dlaczego ja nie umiem uzywać bronzera?! to jest takie smutne ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie ten produkt, ale (może na szczęście) nie mam dostępu do flormaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam posiadam bardzo lubię
    ja mam w wersji różowej czyli chyba starszej?
    nic mi nie odpadło, domyka się szczelnie, a używam go już od roku!
    i mieszka w mojej szufladkowni gdzie jest narażony na różne obtłuczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy starszej bo ja kupowałam cienie na stoisku flormaru w Galerii Bałtyckiej i Pani pytała czy wolę białe czy różowe opakowanie :)
      Bardzo ładne duo kolorysytcznie :)

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się ten odcień bronzera.

    OdpowiedzUsuń
  15. W święta kręciłam się wokół tej wyspy i tego duo i tak macałam i macałam tester, ale te drobiny są wg mnie za duże. Lecz jeżeli mówisz, że na twarzy tak ich nie widać, to może się skuszę :) Póki co zaskoczona (in plus) jestem ich lakierem (402) - świetna pigmentacja.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...