Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

sobota, 1 lutego 2014

Essence - LE Bloom me up! (zapowiedź)


Jak nowy miesiąc, to i nowa limitka Essence, jak wiosna to i pastele. Jedynym zaskoczeniem jest to, że w sumie będzie w niej więcej akcesoriów, niż samych kosmetyków - ale to mnie akurat nie zmartwiło. ;) Będziemy miały okazję zapolować na:

Róże w sztyfcie:



Podwójną kredkę do oczu:



Lakiery do paznokci:




Szminki:



Rozświetlacz:



Pojedyncze cienie do powiek:





I aplikatory do nich:



Opaskę na włosy:



Koronkowe naklejki do frencha:



Etui na pędzle:




I pędzle, żeby je zapełnić:

Do różu:


Do pudru:


Gąbeczka do korektora:


Do stylizacji brwi:


Dwa do cieni:



Kabuki:


Gąbeczka do podkładu:



Szczotka do włosów:



Zalotka:





76 komentarzy:

  1. Mam Nadzieję że w mojej Naturze ta Limitka będzie dostępna....

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzelki mnie zaintrygowały...
    Znów wydam wszystkie oszczędności.
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite! Jeśli lakiery będą miały taki kolor jak na zdjęciach to luksus! A pędzle na pewno zakupię. Nie wiem jeszcze tylko które.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzelki wyglądają zdecydowanie lepiej niż te, które są w stałej ofercie! Ten do stylizacji brwi by mi się przydał, a oprócz tego to róż w sztyfcie i rozświetlacz mnie skusił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamo <3 od kiedy to będzie ? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pędzle są prześliczne i chciała bym je wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle - miód malina, choćby ze względów wizualnych! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne etui, pędzelki też niczego sobie, być może zapoluję na jakiś :) Z kosmetyków przyjrzę się kredce. Ciekawa limitka, nie wszystkie kosmetyki dla mnie, ale przyznam że w końcu większość przykuwa oko - bo większość limitek Essence ostatnio to były średniaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Postarali się, pierwszy raz od bardzo dawna, ale pewnie pędzle rozejdą się jak świeże bułeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, wszystko mi sie podoba *.* Pierwszy raz od mega dawna!

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada się serio bardzo fajnie- już sama szata graficzna limitki mi się podoba- a pędzle to hit <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzle i etui prezentują się super :) Pozwoliłam sobie podlinkować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozświetlacz, wszystkie pędzle oprócz jaja na kiju będą moje :D Ciekawe czy ta limitka w ogóle do nas dotrze i kiedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a wiadomo kiedy pojawi się ta edycja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiadana jest na marzec, ale kto wie kiedy pojawi się u nas :(

      Usuń
    2. U nas się niestety nie pojawi, ponieważ nie jest dedykowana dla naszego kraju.
      Wysłałam mejla do http://www.ladymakeup.pl/ aby wprowadzili tą limitkę u siebie, bo mnie najbardziej interesują akcesoria do makijażu. Niestety udzielili mi wymijającej odpowiedzi. Może jak więcej osób napisze do nich w tej sprawie to się zainteresują?

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie, jestem ciekawa czy i kiedy wjedzie do Polski? Zapowiada się udana seria, podoba mi się rozświetlacz, pomadki no i pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli wejdą do Polski, to skuszę się na jakiś lakier do paznokci, bo mają śliczne kolory :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. pędzle, zalotka i lakiery wymiatają! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pastelowo :) Pierwszy raz widzę takie aplikatory do cieni

    OdpowiedzUsuń
  20. ale mi się podoba ! ciekawe czy dotrze do mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie się zapowiada, lakier cień pędzel.... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pędzelek do brwi na pewno będzie mój! :D Przyjrzę się też bliżej innym pędzelkom, etui na pędzle oraz na bank zakupię koronkowe naklejki do frencha (to już punkt obowiązkowy). Oby ta limitka do nas doszła! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pędzle piękne, ciekawe jakie będą w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pędzle i zalotka skradły moje serce!! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. tyle fajnych pędzli :O z racji ze już długo szukam czegoś do różu i pudru sypkiego zapoluje na nie, ten do brwi też może być pomocny bo moja stylizacja brwi cieniem dopiero się zaczyna :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zauroczyły mnie te pędzle, są przesłodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, te pędzle są kuszące! :D Ale prawda jest taka, że oglądamy sobie różne limitki i się nimi jaramy, a one nie są u nas dostępne :( Nie wiem czemu Essence tak dyskryminuje nasz rynek :( Jeśli już coś łaskawie się pojawia to albo z 2 miesięcznym opóźnieniem, albo te najbrzydsze, albo bardzo okrojone.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pęęęęęęęęęęęęęęędzle!!!!!!!!!!!!!! Chcę, chcę!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolorówka nie moje kolory, ale pędzle *.* O mamo mamo, chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Pędzle mi siępodobają :) Ciekawe jakie będą

    OdpowiedzUsuń
  31. Dawno żadna limitka nie spodobała mi się tak bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cienie i gąbka mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szykuje się ciekawa limitowana seria :) róże w sztyfcie mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  34. będę polować na pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim zdaniem jedna z lepszych limitek tej firmy :).

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem ciekawa pędzli i gąbki do podkładu :) Baaaardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pędzle, lakiery - cuda <3
    Czy ktoś widział dostępną w drogeriach limitkę zimową?

    OdpowiedzUsuń
  38. ja chce wszystkie pędzle!

    OdpowiedzUsuń
  39. pierwsza limitka essence która mi sie na prawdę spodobała! jak tylko zobaczę ją w którejś z drogerii to chyba kupię wszystko!

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Pędzle przygarnęłabym choćby ze względów estetycznych. Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystko zapowiada się świetnie. Fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zacieram rączki na pędzle :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Kocham te kolory:) Widzę roświetlacz i myślę muszę go mieć (kocham essens za ich roswietlacze tafla wody♡) zjeżdżam niżej i oszalalam pędzle gąbka wow. Kiedy to można będzie kupić?

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak cudownie to wszystko wygląda. Cieszy oko i na pewno nie będę potrafiła przejść obojętnie obok ich szafy w drogeriach :) już nie mogę się doczekać aż wejdą.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystko tak pięknie wygląda i jest bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. nie spotkałam się jeszcze z różami w sztyfcie, , świetne rzeczy,. :)


    http://striking-rose.blogspot.com/
    jeśli się spodoba-zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystko prezentuje się wspaniale i chyba mój portfel ucierpi bo chciałabym 90% rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  48. Chyba kupie wszystko :D aaaaa oby tylko było w mojej naturze

    OdpowiedzUsuń
  49. jakoś nic mnie szczególnie nie porwało. jestem ciekawa pędzelka do stylizacji brwi - jeśli końcówka "włoskowa" będzie wystarczająco twarda, z przyjemnością kupię :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawa jestem jak rozświetlasz tej firmy by sie sprawdził no i szmineczki piękne!

    www.modefind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zaintrygowała mnie ta kolekcja :) Pędzelki szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. kilka rzeczy przykuło moja uwagę - szczegolnie pedzle, zalotka gabeczka do makijazu - cudownosci :)))
    P.S U mnie trwa Walentynkowy Konkurs - Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawe - ja zawsze się skuszam na ich pędzelki. Są takie mięciutkie i słodkie XD

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciekawa jestem "jajka"...

    Co z Tobą? Mam nadzieję, że wszystko ok?

    OdpowiedzUsuń
  55. Jakie boskie pedzle!
    Lakiery do paznokci maja piekne kolory..:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kurczę ile świetnych rzeczy. Pędzle to jest to co kocham! :-)
    Śliczne są. Róż do policzków też mi się podoba.


    OdpowiedzUsuń
  57. Chce je juuuuz :) Ahh.. piekne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  58. Hmm myślę, że zapoluję na fioletowy lakier;)

    OdpowiedzUsuń
  59. awesome pieces!!! :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapraszam serdecznie na rozdanko. Znajdzie się coś dla każdego ponieważ jest aż 5 zestawów co za tym idzie 5 zwycięzców. W tym m.in. Nowe balsamiki od organique http://pazurkiumyszy.blogspot.com/2014/03/rozdanie-wygrywa-5-osob.html

    OdpowiedzUsuń
  61. O, w końcu będę miała okazję dorwać jakiś rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jestem zachwycona - wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. pędzle są bardzo interesujące kiedy będą w sprzedaży ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je dziś widziałam w hebe. 2 pędzelki do oczu raczej nie są warte uwagi, a z dużych był tylko ten do różu - niesamowicie miękki :) Chyba po niego wrócę

      Usuń
    2. Ech ja dotarłam do Hebe kiedy zostały już właściwie same piankowe aplikatory. :(((

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...