Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

NOTD - Velvet mani / aksamitne panokcie


Pokazywałam dopiero co nowe zestawy Ciaté, za pomocą których wykonamy Velvet Manicure. Aksamit do paznokci można kupić za ułamek ich ceny, warto się więc pokusić o zrobienie takiego mani bez konieczności przepłacania.

Ja co prawda aksamitu nie mam, ale wpadłam na genialny pomysł, żeby wykorzystać coś, co leżało u mnie nieużywane już od pewnego czasu.

Mowa tu o...


Limitkowy puder zwiększający objętość rzęs od Essence (który zresztą wszedł później do regularnej sprzedaży) doskonale się nadaje do takich eksperymentów!

W roli bazy lakier MIYO - Ice Ice Baby, po nałożeniu drugiej warstwy przetransportowałam pęsetą 'puder' na paznokcie, a po chwili przyklepałam go palcem a nadmiar zdmuchnęłam. Na żywo wygląda to bardzo ładnie, tak miękko. Oczywiście nie jest to manicure na dłuższe okresy czasu, bo przy każdym myciu rąk odrobinę łysieje. Jednak nie aż tak bardzo, jak myślałam! Tylko suszenie rąk trwa trochę dłużej. ;)

Podobają się Wam takie paznokcie?





97 komentarzy:

  1. Twoje pazurki wyglądają jak małe ledwo opierzone kaczuszki :p

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :))
    już dłuższy czas oglądam te 'futerkowe'
    ładne, ale pewnie niepraktyczne ;)
    niemniej na pewno spróbuję kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jej świetnie to wygląda ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnio! pazurki na specjalne okazje, bardzo efektowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie niestety nie przemawia moda na zdobienie paznokci puszkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh widziałam już pomysł na takie paznokcie jakiś czas temu i od razu pomyślalam o tym pudrze do rzęs z Essence, który u mnie też się kurzy i również robiłam z nim próbę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujący efekt wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow świtne futerko na paznokciach! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda,ale chybabym nie wyszła z takimi z domu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Futrzaste pazurki!:) Jak tylko odzyskam paznokcie to muszę to wypróbować, efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalnie, ale mnie nie przekonuje ta metoda zdobienia paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne!
    Żałuję, że sprzedałam ten puszek :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarzą mi się z raffaello...a właśnie się czaję na taki pyłek tylko czarny;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jeny, jakie słodkie! :)
    Bardzo dobry pomysł, świetnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki świetny pomysł! Mogliby zrobić taki puder w innych kolorach i właśnie do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Co sie dzieje z tym futerkiem po zamoczeniu rak?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasiąka :D ale jak się nie trze ręcznikiem, tylko osusza przyciskając go, to jak wyschną to wyglądają całkiem nieźle. :)

      Usuń
  17. Ale fajne misiaste paznokcie, trochę kojarzą mi się ze śniegiem, fajnie by wyglądały na Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pluszowe paznokcie :) Fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. haha ciekawy pomysł :P takie puchate pazurki

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądają i za jaką niską cenę! nie to co oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kompletnie nie w moim stylu..

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to wygląda. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne takie włochate pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł. Taki manicure od razu kojarzy mi się z zimą i toną śniegowego puchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. zabawnie to wygląda. :) wyobraziłam sobie minę ekspedientki w sklepie, podczas gdy Ty wykładasz pieniądze na ladę z takimi pazurkami. :P

    OdpowiedzUsuń
  26. heh grunt to pomysłowość :))

    OdpowiedzUsuń
  27. pierwszy raz widzę takie paznokcie, o łał :D

    OdpowiedzUsuń
  28. o matko, świetnie to wymyśliłaś! widziałam gdzieś kiedyś takie, a nie wiedziałam jak je zrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem czemu, ale przypomniał mi się śnieg z waty na robionych przeze mnie kartkach na plastykę :D. Fajny patent ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne, zwłaszcza do jakiegoś przebrania, na przykład śnieżynki :D

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny pomysł :) wyglądają trochę jak opruszone śniegiem ;>

    OdpowiedzUsuń
  32. Pacze! i myślę "jesteś geniuszem!!". Co prawda nie mam tego puszku z essence ale mam gdzieś takie włókienka z innej firmy i chyba będzie czas je tak zużyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Great job! It reminds me of coconut and Raffaello :D I made this mani in wine red.

    OdpowiedzUsuń
  34. jaki czad :D nie wiem czy bym chciała nosic bo pewnie wyłysiałyby mi w godzinę przy moim trybie życia, ale popatrzeć miło :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialnie to wygląda, ponosiłabym takie pazurki z jeden dzień;)

    OdpowiedzUsuń
  36. A mi sie efekt nie podoba neistety,po prostu nei trfia w moj gust ani to praktyzne ani ladne moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  37. kurcze, efekt jest rewelacyjny! bomba! :p

    OdpowiedzUsuń
  38. wow, świetnie to wygląda ;D taka odmiana od tradycyjnych mani ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. Super! Miałaś genialny pomysł. Pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  40. Super pomysł. Fajnie, że umiesz sama wymyślić inne sposoby na 'ekskluzywny' mani :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz świetne pomysły :) Twoje paznokcie wyglądają jak śnieg, ale nie płatki, tylko drobniuitkie igiełki, które spadają z nieba jak jest bardzo zimno. Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi ;D Pazurki będą chyba idealne na zimę. Przy okazji chciałam napisać, że już dawno czytam Twój blog, bardzo lubię Twój styl i fajne pomysły na notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny pomysł i efekt. Ale u mnie by nie przeszedł - za bardzo bym chciała je macać co chwilę :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie to wygląda! Na jakieś uroczystości - super!

    OdpowiedzUsuń
  44. takiego cudaka jeszcze nie widziałam :D jak puchaty misio :D

    OdpowiedzUsuń
  45. To sie nazywa pomysłowość ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. i właśnie dlatego magazynuję różne kosmetyki i różne gadżety, zawsze się mogą potem przydać.
    wyglądają świetnie, ale jestem ciekawa na jak długo. mam zamiar wypróbować, ale już ze specjalnym puszkiem, bo przecież nie będę specjalnie tego pudru kupowała do paznokci. ale to trochę potrwa, bo jeszcze nie wypróbowałam kawiorowych paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dokładnie to samo - szkoda mi wyrzucać czy sprzedawać takie głupoty, bo się kiedyś mogą przydać ;)

      Usuń
  47. Fajnie wygląda, tak puchato=)
    Takie biały velvet mani byłby idealny na zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Podoba mi się! Widzę się w takich paznokciach, najchetniej w jakimś fioletowym kolorze :) pomysl na wykorzystanie niepotrzebnego produktu jest super!

    OdpowiedzUsuń
  49. całość wygląda świetnie, chociaż sama raczej nie odważyłabym się na taki manicure. ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny mani. Już widziałam taki w gazecie branżowej. Bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  51. swietny pomysl, wygladaja naprawde efektownie;)))
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  52. Genialne paznokcie i bardzo fajny blog. Zapewniam, że będę odwiedzać Cię regularnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. wow, niesamowicie się prezentuje :) nie wpadłabym na taki pomysł :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  54. O :) ale czadowo to wygląda! :))

    OdpowiedzUsuń
  55. są U-RO-CZE ! :D świetny pomysł z tym pudrem :D

    OdpowiedzUsuń
  56. ale piękne *.* takie anielskie można powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja sobie na pewno nie zrobię, ale pooglądać 'ledwo opierzone kaczuszki' mogę :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...