Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Ciaté - Velvet manicure (zapowiedź)


Ciaté, które wprowadziło jakiś czas temu do sprzedaży zestawy do wykonania kawiorowych paznokci, wypuszcza właśnie kolejną linię produktów. Tym razem za ich pomocą wykonamy Velvet Manicure, czyli znów pomysł został 'pożyczony'... Na wielu blogach już dawno widziałam pokryte aksamitem paznokcie.

W przypadku Caviar mani Ciaté zachowało się bardzo nieładnie i pisało do bloggerek, że zamierzają zastrzec nazwę i nie można publikować pod nią manicure zrobionych innymi produktami niż ich. Nie wiem, jak się sprawa zakończyła, ale dziewczyny bojkotowały Ciaté i umieszczały paznokcie wykonane tańszymi odpowiednikami pod nazwą Fish Egg manicure. Po tej akcji został mi mały niesmak.

Cena zestawu: 16€, dostępne w trzech wersjach kolorystycznych.








34 komentarze:

  1. Nie podobają mi się takie aksamitne paznokcie, ale usta tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. wg mnie najładniej biały wygląda....ale nie wyobrażam sobie zmywania tego z paznokci ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ten fiolet całkiem ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiś czas temu zobaczyłam taki właśnie mani i sporo się naszukałam zanim odkryłam co na te paznokcie się nakłada... pozbierałam informacje na forach, spytałam kosmetyczki u której miałam praktyki i okazuje się, że takie paznokcie są dobre jedynie na imprezy, ponieważ aksamit szybko odpada, wykrusza się, a i kłopot jest z myciem dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na zdjęciach efekt jest cudny! jednak już w bezpośrednim kontakcie takiego wrażenia nie robi. Caviar też mnie specjalnie nie ujął :( Jednak same lakiery Ciate bez żadnych dodatków uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już taki realny efekt... i niestety nie powala..

    OdpowiedzUsuń
  7. na jakieś zdjęcia może fajnie, ale mi się jakoś taki mani nie widzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wygląda i na pewno dużo dłużej się trzyma niż kawior :P

    OdpowiedzUsuń
  9. fiolet powala!! piękny
    a i sam pomysł ciekawy na manicure
    jedno mnie trapi... jak to się zmywa! pewnie tragicznie...!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne, ale jak wspominałaś, nic innowacyjnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie to wygląda, spróbowałabym czegoś takiego, ale szkoda, że cena będzie pewnie mnie skutecznie odstraszać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To firma ściąga nazwę od blogerek? Przesada trochę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ♥ Ciekawe ile kosztuje taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam sposób wykonania tego mani na yt ;) Fajny pomysł ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. ten biały moim zdaniem byłby idealny na ślub jeżeli ktoś nie lubi tradycyjnego ślubnego mani tak jak ja.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się granat ;)
    Zdjęcia promocyjne wyglądają bardzo ładnie, ale w rzeczywistości pewnie będzie dużo gorzej...

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie to zbędny wydatek - można kupić drobny brokat, nawet mniej błyszczący i nałożyć na wysychający lakier. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. velvetowe paznokcie mi się bardziej podobają niż kawiorowe =]

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda to fajnie, ale jednak wolałabym wykonać tańszymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzialam takei paznockie u jednej z zagranciznych blogerek i jakso mnie nei przekonuja.

    OdpowiedzUsuń
  22. No z ceną to poszaleli...ale dawno nie było tak, żeby mi się wszystkie kolory podobały i żaden bardziej od innego...chyba nie umiałabym wybrać tego naj ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten efekt mi się nawet podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. efekt fajny, ale cena to nieporozumienie

    OdpowiedzUsuń
  25. Pamiętam tę akcję z bojkotem... Efekt fajny, ale nie za tyle kasy...

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo podoba mi się efekt końcowy, ale cena dosyć wysoka.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...