Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 7 sierpnia 2012

Simple Beauty - mleczko do zmywania paznokci Kokos & Wanilia


Uwielbiam zakupy nieplanowane. Ot - coś mi wpadnie w oko, coś nowego, jakaś perełka. Tak myślałam, kiedy natknęłam się w małej drogerii na zmywacz z Simple Beauty. Po pierwsze wcześniej nie używałam zmywacza w formie mleczka, po drugie... kokosowo-waniliowy zmywacz? Miła odmiana!

Mleczko do zmywania paznokci na bazie acetonu, z proteinami jedwabiu, witaminą A i gliceryną. Dokładnie zmywa lakier, jednocześnie regenerując wygładzając i nawilżając płytkę paznokcia. Posiada właściwości stymulujące wzrost oraz wzmacniające płytkę paznokcia.

Kupiłam go za zawrotną cenę 2,80 zł za 150 ml.


Butelka jest prosta, zakręcana i nie ma żadnego dozownika. Na szczęście konsystencja jest dość gęsta, więc nie wylewa się za dużo.


Moje pierwsze podejścia do tego zmywacza to była katastrofa. Zamiast wsiąkać w wacik to zostawał na nim, przez co ten ślizgał się po lakierze, rozmazując zamiast zmywać. Jedyne, co było w nim dobrego, to zapach, jest śliczny. Pachnie trochę jak jakiś pyszny likier. :P
Wkurzyłam się i odstawiłam na dość długi czas.

Po jakimś czasie stojąca nieużywana butelka zaczęła kłuć mnie w oczy. Postanowiłam znaleźć na to mleczko jakiś patent, żeby sumienie mnie nie gryzło, że pieniądze w błoto wyrzucone. Próbowałam na ręczniku papierowym, z całkiem niezłym powodzeniem. Lakier schodził szybciej a mleczko nie rozlewało się na wszystkie strony. Ale to dalej nie było to. Dopiero niedawno mnie oświeciło - gaziki!


W aptece można dostać takie w paczkach po 150 sztuk, ja się na nie natknęłam w domowej apteczce. ;) I teraz konsekwentnie zużywam mleczko, które okazało się być całkiem niezłe (staram się nie trzeć za mocno, bo gaziki są dość szorstkie i nie potrzeba zbyt dużej siły).

Nie zauważyłam żeby jakoś drastycznie wpłynął na stan moich paznokci, ale na pewno im nie zaszkodził. :)

33 komentarze:

  1. A to ciekawy produkt :D. Pomyśleli sobie zapewne, że skoro są mleczka do demakijażu, to dlaczego nie zrobić mleczek do zmywania pazurków? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ciekawy produkt, nigdy się z nim nie spotkałam. Szkoda, że nie ma więcej takich zmywaczy na rynku. Marzy mi się coś ładnie pachnącego, a konsystencja mleczka wydaje się ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a to ciekawostka ;)
    ja mam znowu żelowy zmywacz o zapachu mango
    ale jednak najlepszy to tradycyjny w płynie... :D silniejszy i lepiej radzi sobie z lakierami

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się z tym produktem, a wydaje się być dość fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No niezłe i to jeszcze o takim zapachu, nie mówiąc już o cenie ;) Jak znajdę gdzieś u siebie to pewnie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już myślałam, że nikt nie ma tego dziada :D Też mam i jest całkiem niezły, jutro recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym go powąchać, skoro ma zapach likieru :D ale nazwa mleczko do zmywania mnie...odstrasza i faktycznie od razu skojarzyło mi się z rozmazywaniem, anie zmywaniem

    OdpowiedzUsuń
  8. ale bajer:D i to jeszcze pachnący!

    OdpowiedzUsuń
  9. opakowanie przypomina żel/balsam do ciała :) nie spotkałam się z nim

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam to mleczko. Po jego użyciu paznokcie rzeczywiście pachną kokosem i wanilią;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, pierwszy raz widzę takie cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś zmywacz w postaci mleczka jakiejś innej firmy i na początku miałam takie same odczucia jak ty - zmywacz spływał z wacika i tym samym kiepsko spełniał swoją rolę zmywacza. Ja jestem zbyt leniwa na kombinowanie, więc po prostu składałam wacik na pół i pocierałam tymi połówkami o siebie, aż zmywacz trochę wsiąkł :P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy o czymś takim nie słyszałam :O

    OdpowiedzUsuń
  15. zmywacz w postaci mleczka? brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę zmywacz w postaci mleczka...jednak aceton mnie odstrasza... raczczej używam bezacetonowych zmywaczy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak gdzieś zobacze to kupie bo przez zapach zmywacza musze zmywać paznokcie w łązience albo na balkonie, żeby nie drażnić reszty domownikow :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię to mleczko ;p używam do zmywania płatków kosmetycznych i schodzi bardzo dobrze .

    OdpowiedzUsuń
  19. zapach zdecydowanie byłby dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdyby mi wpadlo w rece przed recenzja, pewnie bym zlapala ;)
    Po recenzji na pewno nie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie widziałam nigdy zmywacza w formie mleczka, kojarzę że ta firma miała jeszcze zmywacz w formie żelu :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm...ciekawa sprawa z tym MLECZKIEM:) Nigdy podobnego nie spotkałam:) Bardzo fajny blog. Obserwuję i zapraszam do mnie:) Dopiero zaczynam także przyda mi się wsparcie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla zapachu z chęcią bym przetestowała!

    OdpowiedzUsuń
  24. miła odmiana po zwykłych zmywaczach, ciekawy produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  25. już podoba mi się zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapach musi byc miłą odmianą

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam jeden lakier z Simple Beauty, o innych produktach nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawy produkt, chociaż miałam nadzieję, że napiszesz, że radzi sobie cudownie. Strasznie nie lubię zmywać lakieru, bo strasznie długo u mnie to trwa ;/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...