Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 1 sierpnia 2012

Co u mnie nowego? (pielęgnacja z Austrii, współprace, zakupy)


Robienie osobnych notek na takie tematy było by swoistym spam-atakiem, więc postanowiłam podsumować szybko, co ostatnio weszło w moje posiadanie. ;)

Najpierw zakupowo: w TK Maxxx wpadła mi w łapy paleta E.L.F (60 cieni, 20 błyszczyków, 3 róży, 2 bronzerów). Próbowałam ją sobie wybić z głowy, ale za 40zł żal mi było jej nie kupić. :P Na peeling cukrowy Perfecta SPA nadziałam się w Super Pharmie i oczywiście uległam magii przeceny - 12,90 zł. Pachnie jak kukułki. <3 Wzięłam do tego jeszcze dezodorant Rexony. Bronzer z limitki P2 kupiłam w Monachium, kiedy wracałam z urlopu i mój autobus miał 20 minutową przerwę na dworcu. To była szybka akcja. :D


Kolorówkę, jaką kupiłam na wakacjach, już Wam pokazywałam - czas na pielęgnację. Balea trochę skromnie, za to poszalałam w Mullerze. Na ich naturalną markę Terra Naturi były akurat spore przeceny, więc tu mnie trochę poniosło:



W Rossmanie zauważyłam markę Noni Care i no cóż - strasznie chciałam coś wybrać. :D Kupiłam krem pod oczy, który okazał się być 40+. :x


Paczka, jaką otrzymałam od Green Pharmacy. Mogłam wybrać produkty do testów, zdecydowałam się na te:


Zakupy na allegro. Cztery lakiery, pędzel, róż z Marble Manii, na który mi się nie udało trafić, oraz dwa cienie. Kupione jako zestaw za 38zł z przesyłką. Mój pierwszy OPI... :)



Czas na wielką pakę od Laboratorium Eris. Zawartość mile mnie zaskoczyła, oczywiście także ze względu na ilość kosmetyków, ale także dopasowanie do moich preferencji. Po kolei, markami:

Lirene:


Under Twenty:


Pharmaceris:


Dr Irena Eris:


Było nawet coś do poczytania. :)


I jeszcze jeden zakup z allegro - róż Catrice Floralista. Udało mi się go kupić w formie testera i kocham go miłością przeogromną. Dlatego uznałam, że za 8 zł warto zrobić zapas. ;)



To by było na tyle.

Trochę się tego uzbierało, ogłaszam więc sierpień miesiącem o ograniczonych do minimum wydatkach kosmetycznych! Szkoda, że Belloleum nie przedłuża akcji "przeżyć (...) za 50zł" na sierpień, będę musiała walczyć w pojedynkę. Cel: mniej niż 50zł, trzymajcie kciuki!

31 komentarzy:

  1. to Ty mi tę aukcję sprzątnęłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Balea skromnie? nie żartuj :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę! ile kosmetyków, czekam na recenzje balsamu lirene tego zielonego

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej marce Terra Naturi, jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ta paletka i cena całkiem rozsądna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaskoczyłaś mnie tym, że w TK Maxxie są kosmetyki elf - a paleta wygląda całkiem obiecująco, pewnie sama bym się na nią skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju jakie cudowności ;))))
    a paletka dobrze napigmentowana jest?

    pielęgnacja super!
    i paczka z Eris też
    ahhhhhhhh ino pozazdrościć, ale tak pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duuużo tego, aż nie wiem co komentować :D Najchętniej wszystko bym Ci ukradła ;) A najbardziej moją uwagę przykuł OPI, prezentuje się super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tetri natural? Pierwszę słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OOOOO ale masa fajnych kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ta paletka elf od razu przykuła moją uwagę - proszę napisz jak z pigmentacją cieni??

    OdpowiedzUsuń
  12. i gdzie to teraz wszystko upchnąć na półkach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile produktów, wow! Ale kusi mnie ten róż z Catrice! Oj nie dobrze, nie dobrze..
    Ale ja też dużo wydałam w lipcu i mam teraz przeżyć za 50 zł :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyste szaleństwo!Kochana mamy Ci czego zazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! poszalałaś, Ci powiem!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy za granicą, i paletka cieni też udana. Ogólnie zaszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymamy kciuki, a nowości masz na tyle, że przypuszczam, że dasz radę z palcem w .... ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zakupy! Zwłaszcza z Balea, no i trafiły Ci się bardzo ładne kolory lakierów z tej aukcji :)

    Gratuluję współprac, bardzo ciekawe produkty otrzymałaś, zwłaszcza z Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię te gazetki od Eriski bo są w dwóch językach i można potrenować:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale dużo :D
    To teraz trzymam kciuki za wstrzemięźliwość w zakupach :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki zapas kosmetyków Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdraszczam szczególnie kosmetyków Balea :D Paleta elfa fantastyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  23. JEZU JEZU ILE RZECZY!! Ładnie poszalałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak to nie przedłuża akcji? Czemu? Ja w końcu miałam zamiar wziąć udział.

    OdpowiedzUsuń
  25. tę paletkę chętnie bym przygarnęła, cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ogrom :) Zazdroszcze współpracy z Lirene itp ;DD

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...