Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 23 sierpnia 2012

ShinyBox - sierpień 2012


Lipcowy ShinyBox bardzo przypadł mi do gustu. Było w nim wiele kosmetyków interesujących marek, w tej odsłonie spodziewałam się więc czegoś podobnego. W końcu po to są właśnie subskrypcje kosmetyczne - żeby poznać coś nowego, przetestować drogie czy mniej znane marki.

Tym razem mam mieszane uczucia.... dlaczego?


W sierpniowym pudełku znajdziemy bowiem aż 6 (!) pełnowymiarowych kosmetyków.


1) BIODERMA płyn micelarny Hydrabio H2O, buteleczka 20ml (pełny produkt 50zł/200ml)



2) EFEKTIMA Prime Skin krem na noc, pełny produkt (25zł/50ml)



Taki właśnie lakier chcę! :D


3) ALVA Sanddorn krem do rąk, tubka 18ml (pełny produkt 35zł/75ml)



4) MAYBELLINE kredka do oczu Expression Kajal, pełny produkt (20zł/2g)



5) RIMMEL lakier do paznokci I Love Lasting Finish, pełny produkt (9,9zł/8ml)



6) PREZENT zestaw trzech pełnowymiarowych kosmetyków Lovely (36zł)




Efektima i Alva to coś dla mnie nowego, cieszę się z tych produktów. Biodermę zużyję, wiadomo. Chociaż 20ml to trochę za mało, by wyrobić sobie o niej zdanie. Natomiast reszta, czyli cała kolorówka...

Na pewno nie są to produkty luksusowe, trudno dostępne itd. Trochę się to kłóci z całą ideą pudełek, bo kiedy mam przed oczami lakier czy mascarę za 10zł, to ją najzwyczajniej w świecie kupuję. Wolałabym dostać jedną miniaturkę OPI czy Orly niż cały zestaw od Lovely (a nic do tej marki absolutnie nie mam - o mascarze możecie przeczytać tu).


Wartość tego pudełka to ok. 105 zł, możecie dostać je za punkty, albo kupić.


Produkt tu opisany został mi udostępniony do recenzji, nie miało to jednak wpływu na moją opinię.

17 komentarzy:

  1. brakowalo mi tylko 1 znajomego ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. To pudełko to totalna pomyłka. Od początku omijałam Shiny szerokim łukiem, stwierdziłam że jeśli coś promuje się przez spamerstwo to okaże się kiepskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi nie naliczyli 2 osób :/ mam do nich napisać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam jak wchodzili na rynek i reklamowali się, że w pudełkach będą takie marki jak Dior, Chanel, Guerlain, itd...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm faktycznie rzeczy do zdobycia ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi w tym miesiącu zabrakło punktów, a nie miałam zamiaru płacić 50zł za taką zawartość. Wolę GlossyBoxa- przynajmniej są w nim produkty, których do tej pory nie znałam, a nie np. Lovely xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż faktycznie się nie popisali...

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie wcale nie powala to pudełeczko:) oTAGowałam Cię:) Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No faktycznie zawartość nie powala:) oTAGowałam Cię:) Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj nie narzekaj..nie jest najgorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zobaczyłam opakowanie Efektimy to też od razu pomyślałam o lakierze do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To jedno z fajniejszych boxów jakie widziałam :) Ja się nie bawię w zbieranie gwiazdek, bo szczerze to jestem leniuchem i mi się nie chce :P

    pozdrawiam, dodałam Twój blog do blogrolla u mnie
    makiazas23.blogspot.com

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Na kolana mnie nie powaliło :(
    80% zawartości pudełka bez problemu mogę kupić sama.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miało być ekskluzywnie, a niestety...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...